Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Welkom Peggy,en dat lederen interieur is standaard bij de monte carlo uitvoering.
Is overgings nog in mooie staat zo te zien.

Veel plezier met je megane in ieder geval,en ook ik ben benieuwd wat je nog zou willen veranderen.

Joey Voormolen

Welkom peggy En arjanne

peggy nette coupe

@arjanne die heeft altijd bij mijn in de straat gestaan, heb toen der tijd nog voor en achterbumper op gezeten.
Mooi coupetje in iedergeval.
Lowered M3C GT

Arjanne

hallo allemaal, zoals belooft hier zijn de rest van de foto's

zoals ook op de foto te zien is zijn mijn velgen beschadigt door de stoepranden, jammergenoeg waren ze al zo toen ik de auto kocht.
vandaag is er ook een nieuwe aandrijfas ondergezet, door de oude as trilde de hele auto,,
waarscheinlijk word de auto nog een keer in zijn geheel overgespoten vanwege de vele roestplekken..

een vraagje aan degene die deze auto al kende, weet diegene iets over de auto??? ik heb geen onderhoudsboekje erbij gekregen dus ik heb geen flau idee wanneer wat vervangen is,,

Dennis Postma

De auto is voor mij onbekend. Verder een leuke auto om te zien. Als ik jou was ging ik toch eerst even kijken of ik iets met de voorbumper kan (een laguna lip er onder of een compleet andere bumper) en een andere achterbumper zodat de boel onder aan gelijk is met de skirts. Dan kun je alles in een keer laten spuiten.  !-!

Roy (Coup a One)

Ken de auto ook niet, maar ik vul me aan bij wat Dennis je al vertelde en verder ziet het er niet fraai uit ;) maar weet je eventueel al welke kleur(en) je gaat gebruiken voor je ride!?

Imperial

Hallo,

Ik ben timothy duijker en ben lid geworden omdat ik binnenkort een Megane ga aanschaffen.
En dacht dus dat ik hier wel het 1 en ander aan handige info zou kunnen vinden.
Ben 26 jaar kom uit Amsterdam en woon in Almere.
Ik spreek jullie laters

Joey Voormolen

Ik weet niks over de auto alleen dat die door 1 van de ouwe eigenaars goed verzorgt is.

Welkom timothy

Wat voor megane ga je aanschaffen??
Lowered M3C GT

Dennis Postma

CiteerHallo,

Ik ben timothy duijker en ben lid geworden omdat ik binnenkort een Megane ga aanschaffen.
En dacht dus dat ik hier wel het 1 en ander aan handige info zou kunnen vinden.
Ben 26 jaar kom uit Amsterdam en woon in Almere.
Ik spreek jullie laters

Ik neem dan aan als forumlid? Want voor een lidmaatschap heb ik nog geen inschrijving ontvangen.  :huh:
Maar je bent uiteraard van harte welkom.  !-!

Arjanne

ik zit te denken aan gewoon de orginele renault geel, en dan striping ma dan iets nieuws niet gespoten maar met carbon, heb geen idee wat voor effect het heeft op de uitstraling van de auto.

Dennis Postma

Voor carbon zou ik eens ff gaan navragen bij Lammert. Die heeft een carbon(look) motorkap.  ;)

mariska82

hallo ik ben mariska geboren op 20 juni 1982
ik kom uit hoorn noord-holland

ik rij een renault megane scenic

groetjes mariska

tot op de meeting

Joey Voormolen

welkom mariska. Welk bouwjaar is de scenic. Post anders een foto je, als je die hebt.  Tot op de meeting dan.
Lowered M3C GT

mariska82

hay hallo

me autotje is uit 1998 en ik probeer steets een foto te plaatsen maar krijg het iet echt voor elkaar
ik zit dan bij afbeelding plaatsen of foto kopieeren en plakken maar het lukt me niet

gr mariska

matthew

Welkom hier Mariska.

Foto uploaden via bv photobucket.com.
En dan als je hem daar geupload hebt het onderste balkje tekst kopieren en dan hier plakken in je tekst en dan staat de foto erbij.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev