Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

sjerrie

Citaat van: Schoutenmj op 28 juni 2010, 13:20:05

Hobbies zijn auto's, World of Warcraft en gewoon chillen met mijn vrienden. Daarnaast heb ik ook een vriendin waar ik graag bij mag zijn. :)
Welcom!

:) Welke Realm speel je?
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

welkom misschien komen wij elkaar nog eens tegen als ik richting grootebroek ga  --

Schoutenmj

Bedankt allemaal.

@Sjerrie: ik speel op Kor'Gal, horde.

@Becs: Ik ben bijna dagelijks in grootebroek/bovenkarspel te vinden dus misschien heb'k je al eens gezien. ;)

Rebecca Fontijn

zu zo maar kunnen was daar altijd op woensdag vrijdag en zaterdag wellicht heb je mn gele biatch wel eens zien staan

Schoutenmj

Als ik bovenkarspel/grootebroek ben staat ie altijd bij dat skatebaantje in het Nassaupark... Maybe al gespot dan? :P

RMC Budel

hoi RMC leden!

dit is mijn eerste post op dit forum, en vond het toch belangrijk me ff voor te stellen, dus:

mijn naam is Jeroen Pompen (geen opmerkingen over de achternaam, die heb ik toch allemaal al gehoord :q)

ik ben van 1 aug. 1991 en dus 18 jaar.

ik woon in een klein crimineel dorp genaamd Budel (25 km onder EHV, tegen de grens met belgie)

mijn hobby's zijn:

-  muziek. ik luister alles behalve top 40, maar het liefste luister ik naar hardstyle of hardcore. het liefst ook zo hard mogelijk en dat zal ook terug te vinden zijn in mijn auto, over een tijdje.

- verder ben ik gek van alles wat een motor en wielen heeft. mijn scooter is een 2 jaar durend project geweest, en geeindigd als een mooie, maar vooral technisch goede, betrouwbare en snelle straatscooter.
en nu is dit dus overgegaan van de scooter naar de auto.

ik doe nog meer dingen, maar dit is het leukst:P

Mijn gebakje o-):

na een paar weken in de Megane II van me ouders te hebben gereden, werd het vond ik eens tijd voor wat voor mezelf!
na wat rondkijken op marktplaats, je weet hoe het gaat, heb ik vanalles gezien wat ik wel leuk vond... totdat ik hier in de buurt
een renault megane maxi kitcar zag rijden, compleet in geel-blauwe megane rally uitdossing. en dat was het, ik vond het al een mooie wagen sinds ik 5 was, de megane heeft gewoon prachtige vormen, zo hoort een auto er uit te zien:D

misschien is hij hier wel bekend want ik dacht dat de vorige eigenaar ook lid was op dit forum. ik ben er iig lang voor onderweg geweest. haulerwijk - Budel is namelijk zon 263 km:P maar dit was wat ik wilde, deze kleur, de 1.6 16v, phase 2 enz, G3 onderbouw, en 160.000 km op de teller.

wat er allemaal aan gedaan is?

- 4cm verlaging dmv koni adjustable
- Mak Fever 5R black-polished 17 duimers
- goodyear eagle F1 215/40/17 sloffen
- cold air intake met prulfilter, da word dus 100% een andere:P wss K&N
- Brembo Max remschijven & EBC greenstuff blokjes
nou dat was het zon beetje, je weet wie ik ben en wat mijn auto:D

groetjeezz,

Jeroen

Edwin Postma

stoere megane :q
veel plezier ermee ;)
Truckertje

Rick Santbergen

Nette megane coupe. Heb je nog meer plannen Jeroen (met de achternaam waar ik geen grap over maak) ?

Killerbean

Hallo !

Ik heb gister een hele mooie Renault megane II uit 2004 gekocht. Hij heeft nog geen 60.000km gelopen en hij is van de eerste eigenaar.

Mijn vorige auto was een BMW 318I waar ik veel ellende mee heb gehad. Zodoende hoop ik met deze een stuk meer geluk te hebben.

Graag wil ik betere speakers in de auto, en omdat ik wat vragen heb, heb ik mij aangemeld !

Joey Voormolen

Nette coupe jeroen heb je zin om ook gelijk me te doen aan een meeting 18 juli is er 1 kan je gelijk je wagen showen
Lowered M3C GT

RMC Budel

thanks voor de reacties!!

wat ik dr nog aan wil doen is een hoge kofferbak spoiler, bumperlip en miss sideskirts..
en OZ superturismo's of ultra leggera's.. maar da word sparen..
wil het geheel wat meer richting het rally gebeuren trekken:P

meeting lijkt me nice, ik ben dan alleen net op vakantie.. dus da gaat hem niet worde:P
maar ik neem aan dat er nog wel meer komen^^

so joey de jouwe licht wel nice laag tegen de grond:O schuin over de drempeltjes?

gtz

matthew

Welkom allen.

En Jeroen idd mooie auto,

@Killerbean foto?

Gyszz

Nette auto jeroen;)
jou meg is dus een van de 3 die ik heb zien staan @de hoort vorig weekend!

wist niet dat je een Meg1 hebt.
je rijd/reed toch ook wel vaker rond in een Meg2?
Renault Megane Coupe 1.4 16v Dynamique 2001

RMC Budel

ja klopt!! mijne is die blauwe:P
die zwarte meg II is van me ouders.

die gele, met da belze kenteken is Bennie, die heeft dikke installatie achterin, niet normaal.

woon jij niet bij mij net de straat uit:P ?

grzt

Gyszz

Zie je wel :P
Haha ja zoiets had ik al opgevangen van die installatie.

Maar ik woon idd zo'n beetje bij jou de straat uit.
Renault Megane Coupe 1.4 16v Dynamique 2001

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev