Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

jmdp

Citaat van: Robin. op 29 april 2010, 21:53:08
2004, zal een Megane II Fase I zijn denk ik :)

Welkom !-!
Hallo Robin,

Ben aan het zoeken gegaan wat dat inhoud Megane 2, fase 1.....kan er goed wijs uit worden.....

matthew

Welkom Jan en veel leesplezier hier.

De megane modellen op een rijtje:

Megane I fase I   1996-1999
Megane I fase II  1999-2002 (cabrio en scenic 2003)

Megane II fase I  2002-2006
Megane II fase II 2006-2009

Megane III fase I 2008-Heden

jmdp

Hallo Matthew,

Dank je voor het lijstje...Ik heb al heel wat zitten lezen , ook in het boekje. En ik heb niets kunnen ontdekken dat er iets niet werkt, van alles uitgeprobeerd enz....

Behalve een slangetje probleem bij het achterwiel...De onluchting van de benzinetank, daar zat een knik in en was daar ook kapot. Ik had last van bezine stank. Het kapotte deel heb ik verwijderd en een nieuw stukje er aan gezet....Dat in overleg met de garage waar ik de auto gekocht heb ivm met garantie. Anders moest ik 300 km rijden.

Het was een tientje aan onderdelen: slangetje, klemmen, koppelstukje.....

Zijn er nog punten waar ik op zou moeten letten?

matthew

Kijken of er geen water staat onder in de bakjes bij je voeten.(onder de mat).

Wel leuk trouwens dat je ook gelijk de hobby hoek hier op het forum hebt gevonden.

Fotografie en een motor.

jmdp

Ja, leuk is dit...fotofrafie is hobby, motors niet, maak er wel foto's van...Als mijn vrouw rijd, maak ik foto's.....

Staat geen water in de bakjes, daar had ik ook over gelezen en ben snel gaan kijken...

Dit is de Megane, de SciFi-auto....

renault@soest

hallo

mijn naam is brian,ik en mijn vriendin hebben nu sinds een week een renault megane een 2.0 16v uit 2003..
hij is nu nog standaard,wil er wel het een en ander aan gaan doen,ben nu op zoek naar 17 of 18 inch velgen,de steek
is toch 4x100?
ik zag bij velg online wel wat leuke wielen te koop,maar klopt het dat de steek van een volkswagen het zelfde is als renault?i
ook ben ik nog op zoek naar verlagingsveren,iemand een adresje hiervoor?

grt
brian
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

matthew

Welkom Brian,

De steek is wel hetzelfde maar naafgat verschild(60.1 renault en 57,1 vw)dit is wel op te lossen met verloop ringen.
Je originele et waarde is 49,alles wat lager is komt je wiel iets meer naar buiten toe.
Voor verlagingsveren kun je rbcartuning.nl of carstylingoss of intraxxracing.nl of kijk bij eibach of H&R of apex.

Veel plezier hier verder op het forum in ieder geval.

Rebecca Fontijn

hey jan en brain welkom bij deze gezelligheid  --

rien

Hallo allemaal.

Ik ben Rien en samen met mijn vrouw Ria hebben we sinds kort een megane cc aangeschaft. Omdat onze
Barchetta nogal wat kosten had de laatste tijd en we daarnaast ook nog een andere auto hadden die we
voor dagelijks gebruik hadden, besloten we beide van de hand te doen en een nieuwe aan te schaffen. Beide
eigenschappen  moesten er wel in zitten. Aan de ene kant een soort van speeltje en tevens ook een dagelijkse
gebruiks wagen. Het werd dus een megane cc zoals ik al schreef.
Jaren zijn we lid lid geweest van Barchetta Club Nederland, met veel plezier.
We zullen die leuke club gaan missen en zijn zoekende naar een nieuwe club. Nog even de kat uit de boom
kijken of de meganeclub een fijne vervanger zal worden.
Ik heb me inmiddels al aangemeld als lid, dus het begin is er.
Sinds 1 jaar geniet ik van mijn pensioen.
Wil je nog meer weten.....gewoon vragen  ;)

groetjes, rien

Joey Voormolen

Welkom rien & ria, nog een leuke foto van de cc??
Lowered M3C GT

rien

http://www.autobedrijfdemarkies.nl/images_upload/105.jpg

Hier stond hij nog in de showroom maar heb er nog niet zelf foto's van gemaakt.

Stony (Robert)

hallo allemaal!

ik denk van laat ik mij ook een keertje voorstellen aangezien ik dit nog nooit gedaan heb hier.
Mijn naam is Robert, 22 jaar oud en woon in Slagharen! ;)
ik ben forumlid sinds december 2007.
Sinds december 2007 ben ik de trotse eigenaar van een Renault Megane Coupe 1.9 DCi uit januari 2002 (ph2) Privilege uitvoering.

hier een paar foto's toen ik de auto net gekocht had:

en hier de fotos in de zomer vorig jaar, ondertussen is hier ook al een lage dakspoiler bij opgekomen! ;)

groeten, Robert!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Welkom hier Rien en Ria en Robert.

Joey Voormolen

Leuke coupe robert, Vind de kleur wel gaaf !-!
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev