Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

IdunnO

Hoi allemaal,

Ik ben Ian, wonend in Leiden en rij nu enige tijd in een Megane 5-deurs uit 2003. Bij het kiezen van een auto dacht ik toch meteen aan een Megane! Ben net papa geworden en wil dat ze in een mooie veilige auto zit!

Groetjes, Ian

Robin

Hoi en welkom :)

Heb je foto's van je Megane? :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

gipsy

Hallo iedereen,

Na vorig jaar mei een megane grand tour (2004) G3 16v  in bezit wil ik me toch eens voorstellen.
Ik snuffel hier op de meganeclub al een jaartje rond dus misschien wel leuk om eens iets van mij te laten horen.

Ik ben niet de jongste meer (50) maar leeftijd maakt niet uit om een leuke megane te rijden toch.
Verder hoor je nogal veel negatieve verhalen over de megane maar gelukkig heb ik de problemen nog niet ondervonden.
Ik heb wel problemen gehad met mijn lpg pomp (vervangen) en heb onkosten gehad van nieuwe remmen, Grote beurt en distributie.Maar dat zie ik allemaal als onderhoud en voorzorg.

Groetjes, Gipsy

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Gyszz

Hallo allemaal,

Ik ben Gijs, 21 jaar en kom uit Budel.
Sinds juni vorig jaar juni heb ik een Mégane coupe 1.6e uit 1996 voor een mooi prijsje kunnen kopen.
Kijk dus ook al een tijdje rond hier op het forum. en vond het nu wel tijd om me eens voor te stellen haha.

Heb de auto gekocht in de wetenschap dat de auto verschillende problemen had. Zo deed de afstandsbediening van de sleutel het niet en reed de auto op de noodcode om de startblokkering te omzeilen. gelukkig werd de code wel onthouden door de CPU zodat ik hem niet elke keer opnieuw in moest geven. Dit probleem speelde waarschijnlijk al lang aangezien het slot aan bestuurders zijde niet meer werkte. dus de auto moest elke keer aan passagiers zijde open gemaakt worden en dan van binnenuit de bestuurders kant open maken. dit in het eerste weekend al even opgelost door de sloten om te wisselen.

Verder heeft de auto van augustus tot maart in de schuur gestaan met een kapotte koppakking (wss gevolg van stukje rijden met een kapotte bobine).
Dit was geen probleem aangezien ik hem toch niet nodig had (auto in die tijd ook geschorst geweest).
maand geleden koppakking laten maken en auto weer in laten schrijven, toen ook gelijk naar de dealer geweest om te kijken wat er mis was met mijn sleutel. het bleek dat de infrarood-LED van de printplaat gebroken was. LEDje weer vast gesoldeerd en het probleem was opgelost.

Nou dat was het wel zo'n beetje. Hieronder nog wat fotos.






Groeten,

Gijs


Renault Megane Coupe 1.4 16v Dynamique 2001

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Rebecca Fontijn

hallo hallo
ik ben rebecca 34 jaar oud en woon in purmerend
ik ben een deel van de week gewoon gezellig huismama en werk drie dagen als piercer in grootebroek

een echt auto verleden heb ik niet heb verschillende auto's gereden en .... ik ben sinds september 2009 trotse eigenaresse van een gele megane cabrio 1.6e uit '97 heb helaas de eerste week pittig wat problemen gehad dooe een nalatige auto verkoper maar ds al weer vergeten hoor
kan niet echt zeggen dat et een speciaal project op de weg is maar heb wel wat kleine tribals geplaatst dan lijkt het nog iets en omdat ik haar?? altijd liefkozend biach noem heb ik maar een sticker op het raam aangebracht  :grin: als alles mee zit ben ik bij de openingsmeeting aan wezig dus kan ik ook ff mn auto showen
tot dan groetjes

Michel Veltman

welkom Rebecca Y
Openingsmeeting is een mooi ''debuut''moment ;)
(als Dennis wel even zorgt voor mooi weer natuurlijk!)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Welkom Rebecca.  !-!

Het mooie weer is besteld, dus als het juiste weer geleverd kun je mooi die dag de kap open gooien.   8)

Stefan

Welkom !-!

Benieuwd naar je "biatch"..... o-) :P
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Welkom hier en wie weet tot de 25e.

B.ten Brinke

Hallo allemaal,

Ik ben Bas ten Brinke 19 jaar jong.
Ik ben werkzaam bij ministerie van Defensie.

Ik rij in een megane 1 phase 2.
op de foto nog met mijn oude velgen.

op dit forum ben ik ook trotse bezitter van nieuw staal onder de auto(foto's volgen)
Ik leees al een tijdje mee hier op het forum vandaar dat ik mij ook heb aangemeld.


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev