Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Colin

Al menig spuiter benadert maar allemaal best duur. dus nog even doorsparen. Auto lekt trouwes een klein beetje olie kan dit zijn?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Welkom allemaal.

Laat je het dan met of zonder bon doen. Zonder bon "kan" iets goedkoper zijn. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

iets laten spuiten moet je altijd regelen dat het "zwart"  gedaan kan worden.
Veel mensen die bij een spuiter werken kunnen (en mogen) vaak 's avonds en/of in het weekend gebruik maken van de spuitcabine.
Zo heb ik het iig altijd wel geregeld met iemand.. Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Welkom allen

Citaat van: d33m4n op 15 april 2009, 22:55:01
eens kijken of we elkaar herkennen, zal ik een witte roos in mijn haar doen? (lees op mijn kale hoofd plakken)

(hoe doe ik een plaatje bij mijn naam? kan het nergens vinden)

Een plaatje bij je naam kan alleen als je lid bent van de meganeclub.




Citaat van: colima op 15 april 2009, 22:58:43
Hoi ik ben Colin, 20 jaar oud, sinds vorig jaar april in het bezit van een megane 2.0 16v.
zwerf al enige tijd rond op het forum maar nog nooit mezelf voorgesteld, werd toch een keer tijd.
ik ben inmiddels (mede door dit forum) in het bezit van bumpers etc. Deze moeten alleen nog gespoten worden. iemand een tip?

Groet Colin

Je kunt inderdaad informeren of een spuiter het ook in zijn vrije tijd doet,dan heb je echter alleen geen garantie,dus dit zou ik alleen doen bij iemand die je kent of iemand die jij goed kent em die een spuiter adviseerd,anders is de kans op kaaiwerk wat groot en krijg je spijt en kost nog een keer een x bedrag om het weer netjes te krijgen.
Bij een bedrijf heb je garantie,als het niet goed is ga je terug,en inderdaad spuitwerk aan de auto of onderdelen kost best wel veel geld.

Colin

kijk een duidelijk antwoord. ik zal is wat offertes op gaan vragen. iemand een idee over die olie drupjes?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

Ik weet het niet :neen:

Maar ik zou toch ff de zoekfunctie gebruiken of anders een nieuw topic openen, want dit topic is ergens anders voor bedoeld iig Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

das ook weer zo. opt forum niet kunnen veel vinden. koppaking enzo mist ie wat symptomen voor. denk dat het een rubbertje is ofzo. Wat voor olie moet er in een 2.0 16V? 5W of 10?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

matthew

Er moet 10w40 in en dan van shell of elf of castrol of kendall beetje de betere merken pakken.

Ik weet niet waar die precies lekt,maar kan een krukaskeerring distributie zijde zijn of aan de versnellingsbakzijde.Het kan ook klepdekselpakking zijn (maar dat doen ze allemaal wel een beetje),of een nokkenaskeerring.

Colin

zal wel krukas keering zijn. pas distributie vervangen. handig zoon forum thnks  8)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Koentje

Hallo iedereen,

Sommige hebben mij al wel gezien op het forum maar zal me is voorstellen:
Ik heet Koen Huijbregts, ben 21 jaartjes jong ;) en woon in Zevenbergen.
Heb sinds 23 januari een megane coupe uit '99 phase 2.
Deze heb ik toen van mijn zus overgekocht, die hem toen 3jaar in haar gebruik had
ik heb er al wat zelf aan gedaan:
- blauwe stadslichten
- voorkant opnieuw verlaagd
- hoedeplank zwart gespoten
- audio

hier ff een foto:




icecold

Hoi allen,

ik ben Willy, 26 jaar uit Rotterdam...Na een poos in een Renault Megane te hebben gereden, ben ik er helemaal weg van geworden. Helaas staat hij nu te koop, maar mag ik binnenkort genieten van een Megane uit 2009!!! Ik hoop op dit forum nog veel te mogen delen en natuurlijk leren.

Mocht iemand trouwens nog behoefte hebben aan mijn geliefde Coupe; http://link.marktplaats.nl/232094305

Yellow

#1691
Oke, nja dan kan ik ook niet achterblijven..

Yellow is de naam hier op het forum en daar luister ik buiten het forum niet naar, wel naar Gerard. Opleverdatum ligt in 1986. Woon in het altijd zo rustige Hengelo.

Ik werk als internationaal nacht machinist bij de spoorwegen. Ik zeg expres spoorwegen omdat ik binnen het spoor meerdere opdrachtgevers heb. Nacht machinist houd in dat ik bang ben voor de zon en dus alleen in de nacht mag rijden ( ze zeggen dat dat iets met mijn karakter te maken heeft  8)7)

Privé woon ik samen met 1 Duitse Herder, 2 tja wat zijn het.. cavia's met extra haar, 1 kat die de hele buurt bij elkaar miauwt en een huisgenote... Verder geen vriendin, het lukt me nu al prima om m'n salaris op te krijgen.

Dan nog de vraag hoe ben je hier verzeild geraakt? Ik was al tijden opzoek naar een leuke auto en dacht eerst een Opel Calibra :x te kopen maar ja, dat was meer wrak en roest dan auto... en dat bij 5 Calibra's dus ben maar verder gaan zoeken en toen kwam ik uit bij een mooie Megane 1.6 coupe uit 1996 in de kleur geel.

Het is een auto waar nog al wat werk aanzit (geen apk, wat lakschade voor , maar vindt het een prima auto om uit te gaan bouwen...

Ik heb hem nu nog niet, maar hij staat uiterlijk volgende week maandag bij mij op de oprit in het altijd zo burgelijke Hengelo....

En dit moet hem dan worden:





Joey Voormolen

heey die fotos zijn in spijkenisse
welkom trouwens
Lowered M3C GT

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev