Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

sommige autogarage's kunnen ook op de kenteken de schade history terug kijken bijvoorbeeld of ie een ongeluk gehad heeft en wat de kosten daarvan ongeveer waren ik heb dat met het zoeken na mij auto heb ik de kenteken na laten trekken via een garage ;) zo kwam ik er achter dat 1 dealer waar ik geweest was niet egt betrouwbaar was :P
ik hoop natuurlijk dat een garage bij je in de buurt dit voor je kan doen ;)

groetjes en suces

Benjamin Renon

Ik kan alleen zien dat er aan het instrumentenpaneel is gewerkt bij 24000 km. Verder kan ik geen gevens vinden.
Misschien de vorige garage (waar het vroegere onderhoud is geweest) even bellen. Misschien dat je daar wat wijzer van kunt worden. Als het goed is moet de distributie ook vervangen zijn. Dacht dat er ergens een stickertje op zou kunnen zitten wanneer ie vervangen is geweest en bij welke km stand.
En iid kun je een schadeverleden check doen om uit te sluiten of dit een schade auto is geweest of niet.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

megane1.6e

hallo Benjamin,

Waar heb je de info vandaan wat betreft de werkzaamheden aan het instrumentenpaneel ?? Volgens de schade check heeft de auto nooit schade gehad, echter bij de NAP check klopt de km-stand niet volgens NAP.
Niet dat ik dat nou zo'n probleem vind, je moet toch altijd een beetje geluk hebben wat betreft de aanschaf van een occasion.

Grt Frans

Benjamin Renon

Hoi Frans,

dit heb ik via Renault kunnen nazoeken. Kreeg gelijk een melding toen ik het kenteken invoerde. Weer een extra als je voor de firma Renault mag werken. Voor de rest waren er geen zaken die van belang waren. Ik heb verder ook niets kunnen vinden over de auto in ons eigen systeem.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

richardk

even voorstellen,

Mijn naam is Richard, ben 24 jaar oud en kom uit haarlem. Ik heb afgelopen zaterdag mijn nieuwe auto in ontvangst mogen nemen. Het is een megane 1.6 16v sport uit juli 1999. De kleur is donkerblauw en de auto heeft 148.000 op de teller.  De foto's volgen nog. Ga veel rondkijken op het forum en hoop veel leuke ideeen op te doen!

groeten


Stefan

Welkom Richard !-!
Veel plezier met je coupe en lezen hier op het forum Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Welkom Richard!! veel plezier met je megane!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Decepticon#1

Welkom hier Richard! Ideeen kun je hier vast opdoen!

Roberto

Hallo allemaal ik zal me even kort voorstellen mijn naam is Roberto kom uit almere
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een renault megane coupe 1.6e uit 1998
Hiervoor reed ik een citroen saxo maar die was toe aan vervanging.
Na wat proefritjes in japanners toch maar weer voor een franse auto gegaan.
ik heb ook meteen al een probleempje ermee dus dat  zal ik zo ook maar ff posten



Robin

Welkom hier :) Mooie blauwe :D
Met problemen kun je hier op de club wel terecht !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Welkom allen! Veel plezier op 't forum. Y
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Welkom !-!
2.0-16 klepper wielen er al onder zie ik... :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

richardk

Zoals beloofd, bij deze een foto van mijn nieuwe aanwinst!!


John B.


Denman

Welkom Roberto,

Wel grappig, ik ben ook van een saxo naar een megane gegaan ;)
mzzls Dennis.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev