Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Welkom Jeroen !-!

Veel plezier hier Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Welkom hier en schroom jullie niet om jullie vragen hier te stellen.

megane1.6e

Als nieuw forum lid wil ik me even voorstellen, ik ben Frans en woon in Geleen (limburg) ben 50 jaar ben gehuwd en heb 2 dochters 26 en 21 jaar.
Recentelijk heeft mijn jongste dochter zich een Megane 1.6e coupe (zilverblauw) gekocht met het bovenstaande kenteken (TL-JZ-61-km-stand 164.000), daar de verkoper weinig wist van de historie van de auto en de apk al vanaf november 2008 was verlopen, is mijn vraag: weet iemand meer van deze auto ?? zoals, welke reparaties heeft deze auto achter de rug, wanneer is de distributie riem vervangen, wanneer is de auto verkocht of ingeruild of ander noemenswaardige zaken. Ivm het zelf onderhouden en repareren heb ik graag wat meer info omtrent de auto. Op de dorpel van de bijrijders kant zit een chroomkleurige plaat met de tekst www.meganecoupe.nl. dus het lijkt me dat de vorige eigenaar aktief is geweest op het forum Alle info is welkom, ook negatieve.

Bedankt alvast, Frans   !-!

Michel Cijs

welkom

heb je misschien een fototje?? dat doet wonderen Y

Stefan

Welkom

yep, een foto zou mij ook wellicht wat meer zeggen als alleen een kenteken Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Welkom op 't forum. In welke regio is de auto gekocht? Misschien dat ie daar ergens bij een dealer in onderhoud is geweest. Heb je ook nog de serviceboekjes bij de auto zitten. Daar kun je eventueel ook nog wat zaken herleiden. En inderdaad als je een foto hebt die zegt meer dan een kenteken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

megane1.6e

#1611
Als nieuw forum lid wil ik me even voorstellen, ik ben Frans en woon in Geleen (limburg) ben 50 jaar ben gehuwd en heb 2 dochters 26 en 21 jaar.
Recentelijk heeft mijn jongste dochter zich een Megane 1.6e coupe (zilverblauw) gekocht met het bovenstaande kenteken (TL-JZ-61-km-stand 164.000) bij verhoeven cars te Nuenen (Eindhoven), daar de verkoper weinig wist van de historie van de auto en de apk al vanaf november 2008 was verlopen, is mijn vraag: weet iemand meer van deze auto ?? zoals, welke reparaties heeft deze auto achter de rug, wanneer is de distributie riem vervangen, wanneer is de auto verkocht of ingeruild of ander noemenswaardige zaken. Ivm het zelf onderhouden en repareren heb ik graag wat meer info omtrent de auto. Op de dorpel van de bijrijders kant zit een chroomkleurige plaat met de tekst www.meganecoupe.nl. dus het lijkt me dat de vorige eigenaar aktief is geweest op het forum Alle info is welkom, ook negatieve.

Bedankt alvast, Frans   !-!

hier een paar fotootjes


John B.


Stefan

@ Frans,

De auto komt mij niet specifiek bekend voor :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Mij zegt deze auto ook weinig. Misschien dat iemand anders hem wel kent.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Cijs

#1615
nee helaas

is een vrij unieke kleur; zeker voor een fase1;
maar kan me deze auto niet van een lid en/of meeting herinneren.....

Timo Zuiderduin

Frans, in principe moet een garage een behoorlijk deel van de historie van een auto terug kunnen vinden.
grote reparaties mits in Nederland uitgevoerd en alles netjes op de bon gedaan is worden sinds enkele jaren ingevoerd in een landelijk systeem. je kan ook even kijken in het boekje om te zien bij welke garages de wagen in onderhoud is geweest en eventueel die dealers bellen.

de garage waar hij vandaan komt moet in ieder geval gegevens hebben van de vorige eigenaar.

maar ik moet eerlijk zeggen dat de dealer (na het zien van hun website) mij niet heel betrouwbaar overkomt.
een echt handelaartje die niks geeft om kwaliteit en klanttevredenheid.

rs50jochem

Renault doet enkel de garantie reparaties en onderdelen daarvan vastleggen in een landelijk systeem, alle niet garantie zaken worden lokaal geregistreerd zoals ik het weet... ;)

Laurens Klein

heb je er al Nap op aangevraagd. Kun je iig al weten of de km-stand klopt.

Dirk Kuipers

Welkom hier! Ik ken de auto ook niet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev