Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Nils

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

tristan

Hier nog een fotootje

Inderdaad een engelse Megane. Ik ga vanaf september in Engeland wonen, en heb vast mijn auto gehaald.

:)

Klaas

@ ed.. waar kom je vandaan ?? diekstra klinkt noord nederland ;) ?
@ tony... wat voor motor ligt er in de cabrio?

Tim

Welkom KJ! veel plezier met je Megane!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Marcelo

mmaximaal

Na ruim 2 jaar noodgedwongen een clio gereden te hebben nu eindelijk weer terug naar een Megane. De eerste Megane was een 2.0 16v uit 1996.
Nu een Megane II uit 2005.

http://good-times.webshots.com/photo/2900197340103819681FkRgzq

Dennis Postma

Tim

Mooie wagen, welkom op HET megane forum :)

Jacob

Welkom hier!

Als ik het goed zie is dat een Tech Line uitvoering uit 2005 (speciale blauw/paarse kleur, velgentype), toch? Dat was toen een limited Edition (ik heb dezelfde uitvoering), met zwart deels lederen interieur met zilveren sticksels. Het interieur is dit jaar voor het eerst weer terug in de huidige Tech Line modellen (de GT van Michel bijvoorbeeld)

mmaximaal

Het is inderdaad een Tech line SL uitvoering met deels lederen bekleding. Er zit navigatie in (pictogrammen).
Wat ik al wel heb gelezen op het forum is dat het geluid beter kan met een set pioneer boxen, dus dat maar als eerste erin.
Bij de aankoop heb ik gelijk xenon in laten bouwen, dus ook daar voorlopig geen omkijken naar (wilde dit graag omdat mijn clio dit standaard had en veel licht geeft)

Voor de rest weet ik nog niet of er veel gaat veranderen.

Ik krijg van een collega van mij nog wel een bedradingsschema om een Ipod aan te sluiten ( schijnt maar 3 draadjes te zijn )  >> we zullen wel zien of dit werkt

edwinvb

Hallo Allemaal, Ik ben Edwin, 32 jr en heb sinds gisteren een Renault Megane CC 2.0 Automaat Dynamique Luxe. Zwart Metallic met rood leer. Ik zal binnenkort ook een paar foto's plaatsen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev