Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Wessie

Zo, ik had me ook nog niet eens voorgesteld geloof ik! En dat terwijl ik hier al een tijdje rond dwarrel:D

Ik ben Rik, 21 jaar oud, kom uit Dedemsvaart, Overijssel.
Ben trotse eigenaar van een blauwe Megane Coupé 2.0 16v ph1 (sinds afgelopen maandag).

Hiervoor heb ik een gele Coupé 1.6e gehad, maar heb hier ongeluk mee gehad (niet mijn fout gelukkig) en is helaas total loss. Foto's zullen mensen hier misschien nog wel herkennen.
Moet zeggen dat de 2.0 16v heel wat mooier rijdt dan de 1.6e:D :D

Moet de auto nog wel wat opleuken, hij is namelijk geheel nog in originele staat! Mijn 17" Lenso Passion's moeten er nog onder (zie foto's gele megane).. heb andere zijknipperlichten besteld (die kapjes, chroom).
Verlagen wordt hem denk ik niet, aangezien deze al vreselijk stug is ten opzichte van de 1.6e!! Kan nu al bijna niet normaal over de drempels rijden haha.. Iemand die dit herkent?

Oud:

Nieuw:

Danny/megane coupe

Ik zal me ook maar even voorstelle!

Ik ben Danny 19 jaar en zit nog op school doe mbo opleiding horeca ondernemer manager.
Heb al 4 jaar een vriendin die danielle heet.

Toen ik 14 was ging ik al met me oudere broers mee naar meetings en naar full speed enzo dus ben toen al besmed geraak door het tuning virus!

Toen ik me rijbewijs kreeg kocht ik een standaard polootje en begon al snel dinge te vervange niet extreem maar uiteindelijk zag die er strak uit.
Maar toen stond ik stil en reed er iemand achter uit en reed er tege aan. toen alles orgineel gemaakt en alles verkocht en heb nu de megane van edgar gekocht en ga daar nu het interieur strak van maken de buitenkant hoeft niet meer !-!

Als jullie nog meer wille wete hoor ik het wel :q

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Danny/megane coupe

Dirk Kuipers

Danny/megane coupe

Roy2001

Goedendag Allemaal,

Ik zal me ook netjes voorstellen.
Ik ben Roy de Milde, woonachtend in Rijsbergen ( boerendorp vlakbij Breda )
Ik ben nu 20 jaar en heb me rijbewijs alweer bijna voor 2 jaar.
Voor 2 jaar heb ik een aftrapbakkie gereden ( Fiat Uno 1.1E )

Omdat er reparatie kosten aanzaten te kwamen en die auto dat geld niet meer waard was, opzoek gegaan naar een goede vervanger.

Na bij onze vaste garage een bezoekje hebben te gepleegd aan de occasions was ik verlieft.
Daar stond me droom auto. Namelijk een Renault Megane Coupe 1.6E

Gelukkig mocht ik voor de hele dag de auto mee van mijn garage, zodoende gedaan en wat een heerlijke auto. Sávonds het ja woord gezegd tegen de garagehouder

Nu mag ik Vrijdag mijn auto gaan ophalen. het mooie rode monster !

Helaas nog geen foto's maar die zullen vrijdag wel komen !

Wederom weer een gelukkige renault rijder erbij, en tevens een lid van de club ;-)

Dirk Kuipers

Wees welkom! Veel plezier met je nieuwe bolide.

Alex Verloop

Welkom allen en veel (tunings) plezier  !-!

Decepticon#1

He welkom! Mooi om te zien dat er weer vers bloed bij de club komt met mooie, bekende en onbekende wagens!

Jaap de Jong

Welkom! :) Ik ben benieuwd naar de foto's.. ;)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Roy2001

Zodra ik hem Vrijdag heb, en ik hem goed en grondig een mooie poetsbeurt heb gegeven. Zullen mijn foto's hier meteen worden geplaats.

en natuurlijk lidschap zal dan worden ingediend :)

tristan

Hallo iedereen,

Ik ben Tristan en woon in Hoofddorp.
Na een Peugeot 309 en Nissan 100nx ben ik eigenaar van een engelse Renault Megane Cabriolet uit 1999.

Ik zoek hier wat onderdeeltjes voor, gezien mijn vriendin er wat van gesloopt heeft :)

Tot zover :)

Stefan

Welkom Tristan !-!

ennuh..
Waarom heb je een engelse auto eigenlijk..?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev