Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Eagle

Citaat van: Timpie op  9 april 2008, 00:05:11
hahah die trekhaak zal er ook zeker onderblijven ;) deze auto is veel al voor me werk ik werk in de evenementen (licht en geluid) en moet geregeld zooi meeslepen op klussen :)

hehe ok.In dat geval zou ik hem er ook onder laten zitten.

redmankamikaze

Citaat van: matthew op 27 april 2008, 13:35:59
Citaat van: redmankamikaze op 26 april 2008, 14:35:15
Vanochtend met de waterpomp bezig geweest, en het is gelukt.
Dus ben wel blij, weet nu zeker dat er een verse distributieriem omheen ligt, geen koelvloeistoflekkage, verse koelvloeistof, alleen heb ik nog niet zo lang gereden dat me radiateurfan is aangeslagen, dit wil ik nog wel doen, want heb hem eigenlijk nog niet zien draaien, en wil er zeker van zijn dat die wel aanslaat als het nodig is...

Alleen druppelt die heel langzaam aan olie, of dit vers of oud is weet ik niet, want me oliepeil is wel hetzelfde als dat ik hem twee weken geleden gekocht heb, ik blijf het goed in de gaten houden...

Zometeen wassen, en dan met me cameraatje foto's maken, en dan kijken hoe je die hier online zet, nog nooit foto's op een autoforum gezet, maar ze komen eraan mensen!

Groeten,

Kevin Kuipers

je hebt pm

Je had PM terug, klopt dat?

redmankamikaze

nog 3 via het album.
http://rides.webshots.com/photo/2728583720103438958Wycyrh
http://rides.webshots.com/photo/2155164760103438958AVPTns
http://rides.webshots.com/photo/2808621680103438958VMkaOq

Langer geduurt dan verwacht, deze foto's zijn gemaakt de eerste dag met me mobiel...

Zit nog wel wat werk aan de auto, maar dat komt allemaal met de tijd, eerst zeker weten dat alles goed is verder aan die wagen, zaterdag gaat die weer eerst de brug op omdat die olie druppelt, weliswaar niet veel, maar toch...

En hoe krijg je die foto's te zien? met [img] voor en achter de link, aaneengesloten deed die het ook niet?

[mod]
ff geholpen... ;)
[/mod]

Rmc_Jelluh

[img]voor en achter zelfde maar dan / voor img

leuke meg .. nette km stand ..

redmankamikaze

Zo leuke Megane vind ik het al niet meer, olielekkage gevonden, kapotte koppakking, word volgende week gemaakt, omdat ik hier zelf nog te weinig kennis, en geen ruimte heb om zelf te sleutelen. Mag alleen maar op de zaterdag sleutelen bij me stagebedrijf, en ik weet zeker dat ik dat op een dag niet red. Kostten rond de 1000 euro. Dat is minder, zelf er zaterdag nieuwe waterpomp en riem omheen gehangen, vandaag gereden, ik goed kijken, had het vermoeden, want hij lekte van boven het oliefilter, maar het hitteschild van de uitlaat zat ervoor om goed te kijken. Na de Renault dealer gereden, en die kerel zei, zeker weten de koppakking.

Dan moet er over een tijd ook nog nieuw plaatwerk in gelast worden, en een zijkant worden overgespoten. Hier heb ik al een prijsje voor gemaakt wat meevalt, maar de kosten lopen zo wel op. Vooral omdat er de andere kant ook allemaal deukjes en krasjes heeft, en ook ooit nog wil over laten spuiten. Nog maar te zwijgen over de grootte hoeveelheid steenslag op de motorkap.

En is het normaal bij een Megane dat als je terugschakelt, je de koppeling snel op laat komen, je een duidelijk hoorbare KLOENK hoort?

Ze gaan hem wel eerst nakijken voordat ze aan de koppakking beginnen, om mij te laten weten wat er allemaal eventueel nog meer mankeert...

Jullie horen het allemaal van mij volgende week dinsdag...

Ik geef niet op, alles wat nieuw is weet ik zeker dat dat een tijd goed blijft, maar toch, het is een zure appel...

Tim

Dat is balen, dat je het net niet treft mat je Megane, succes met de werkzaamheden!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Robin

Citaat van: Tim op  1 mei 2008, 12:24:46
Nette auto! en nu lid worden? ;)
Ja dat zeker :) Volgende maand, kijk nu al uit naar een meeting oid :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Ivo

Hallo, ook ik zal me even voorstellen

Mijn naam is ivo ben 26 jaar en woon in de provincie zuid-holland.
Ik ben vanaf vrijdag de nieuwe eigenaar van een renault megane II
Het is echter wel het 4/5 deurs model geworden aangezien wij nog een zoontje van 1 jaar hebben.
na heel wat diverse bmw's is dit mijn eerste renault, en ik moet zeggen hij bevalt prima.

De auto reageert lekker vlot op het gas en is voorzien van alle opties (luxe pakket)

hier alvast wat foto's die ik net heb geschoten

rs50jochem

Dirk Kuipers

Welkom Ivo. Mooie auto inderdaad!

matthew

Ivo

Dank jullie wel, snelle reacties btw.

Het is idd een rs.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Ivo

Zitten er trouwens nog veel rs rijders hier op het forum?

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev