Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Decepticon#1


megane 2.0 jeffery

hey timo z

ja rik haverkamp die ken ik wel ja.heb hem lang niet meer gezien,is hij nog steeds portier?

Timo Zuiderduin

Ik heb je even een berichtje in PM gestuurd om dit topic niet teveel te vervuilen.

GVR

Iedereen      WELKOM        ;D

elmar

Ik zal het ff verder toelichten wat Cotech is.

Ik werk nu ruim 5 jr bij Renault, daarvoor heb ik 4 jr bij het duitse merk volkswagen gewerkt.
Na het behalen van mijn 1e monteurs diploma en Apk, STEK (airco) en SCM (alarm) vond ik het tijd om mijn kennis nog verder uit te breiden.

Mijn werkgever vond dat ik maar eens voor mijn cotech moest gaan.
Wat houdt dat in?
Je moet alle cursussen die ranault geeft volgen en met een goed resultaat afronden.
Over het algemeen gaan de cursussen over de nieuwe modellen, maar heb ook cursussen voor lpg/airco/startvergendelingen en alle andere onderdelen die in de auto zitten.

Ik ben zelf werkzaam in een redelijk grote dealer in Amersfoort en doe daar over het algemeen storing zoeken aan auto`s.

Hoop jullie zo goed te hebben geinformeerd.

Groetjes Elmar

Michel Cijs

altijd handig wat extra technische kennis op het forum  8) :D


cornelis

haha in amersfoort elmar die heb ik een paar jaar geleden nog gebouwt  :D
het is wel een mooi pand btw.... en een mooie garage er onder  8)
woon er zelf een paar meter vandaan  :P

elmar

Woon je in ieder geval dicht bij, lekker handig als je pech hebt :)  ;D

Freaktuning

Hallo ik ben Freaktuning

Admin/Webmaster van Freaktuning.nl
M'n echte naam is Marco Bouwhuis.
Ik ben 16 jaar....ja ik weet het geen rijbewijs en geen auto :'( :-X >:(
Ik zit in de 4e klas en dan het niveau: Vmbo Kaderberoeps Metaaltechniek.
(Dit is mijn examenjaar en dan ga ik voor me opleiding bezig)

Wat ik wil worden:

1e autotechnicus
1e autoschadehersteller
1e autospuiter

Ik heb dus nog veel te doen :)

Gr. Marco
http://www.freaktuning.nl

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

steefke

Hey hallo!
ik ben stefan, 24, woonachtig int mooie eindhoven, sinds 7 dagen een trotse bezitter van een renault megane coupe 2.0 IDE, parelmoer \blauwachtige\metallic lak, lederen bekleding, 16" OZ racing velgjes.

Zal binnen kort eens een fototje plaatsen.
Hopelijk kunnen jullie helpen met wat kleine probleempjes..

Gegroet
Stefan

Vinne

Welkom Steefke! Veel plezier met je nieuw aanwinst!
Snel een foto plaatsen  :D

Inge

Goh ik had me ook wel eens voor mogen stellen :o


Inge...al 36!
Autotik en mag graag prutsen met mijn auto's, ben aardig selfsupported als het op auto's maken aankomt, maar door ervaring wordt je aardig rijker (begon met mijn Yamaha vroeger hahahaha).
Had nog geen Megane in mijn verzameling maar nu wel ;) ;), een 1999 1.9DTi in het zwart......en afgezien van wat ergenisjes in het begin ben ik er wel blij mee en heb hem een beetje opgeleukt met sportvelgen en evo-wing en in mijn ogen is dat wel voldoende want hij is standaard toch ook al leuk, niet dan?.
Verder ben ik getrouwd met iemand met ook een autotik. Ik woon wat afgelegen samen met wat geadopteerde diertjes (4x poezen, 4x honden en 2x konijntjes).
Tja wat kan ik verder nog vertellen, behalve dat ik dit een leuk en gezellig forum vindt :laugh: waar ik met veel plezier lees en allemaal leuke weetjes tegen kom.
Wil ook stiekem wel echt lid worden maar ben ook al lid van de MR2 club en de Big Opels club.....maar ik ben nog aan het twijfelen aangezien het contributiebedrag relatief laag is....dus who knows...

Anyway dit was het wel zo'n beetje!


Groetjus

Inge

meganenoutje

hallo ik ben henry nout heb sins kort ook een megane coupe ik was al op me 16 zeker vanb dat ik een megane ging kopen een gele maar tot die tijd moest ik het doen met me peugot jet force  ik heb me megane nu een maandje of zow allen me rijbewijs nog nie haha het is een 2 liter uit 1999  heeft 90000 op teller dus moet nog ingereden worden
lere bekleding
centrale deur vergrendeling(ben bezig met alarm)ze zijn alleen beetje duur
komen ander spiegels op
liggen nieuwe velgen onder 4 x
nieuwe banden  4 x
en in de toekomst skirts en fase 2 spooilers en zo als de kassa weer gevuld wordt.
ben  van beroep loonwerker ik rij met een john deere 6920
zit ook nog op school 1 dag in de week
en zit iedereavond onder of op de megane
af en toe stukje rijde maar ja mag nog nie  maar doe het wel verleiding is veel ste groot  zo n mooie auto en dan nie op straat moge nee da kan nie
28 febr mag ik exame doen dus moet nog ff geduld hebbe
hoop jullie gouw een keer tegen te komen
gr henry

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev