Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

johns

jawel heb er nog geld aan overgehouden
was voor 2619,00 euro schade
spuiten 1250,00
plaatwerk 360,00
koplampen 165,00
verlagen voor 70,00
spiegels 22,50
verlagen achter 50,00 bij renault
TOTAAL : 1917,50
over : 701,50

Dirk Kuipers

Welkom Johns.
Dat doe je dan niet verkeer op die manier.. :)
Ik zou bijna zeggen, doe mij ook zo'n brommer. Alleen heb er toch geen zin in om alles weer opnieuw te doen. :)

sebastiaan


Flatliner

Na een hoop lezen op het forum besloten ook maar een account aan te maken.

IK ben Davy, 24 jaar en nog studentje, maar dat is allemaal niet zo belangrijk. Sinds eind juli ben ik in het bezit van een Megane Coupe Ph1 uit 1998, ik heb deze helemaal standaard gekocht en met de mooie tellerstand van 35000 kilometer.

Deze week is er een hifonics versterker en Rockford Fosgate subwoofer in gegaan.

En nu is de zoektocht naar velgen gestart...

Foto's volgen  :)

Flex

Johns: Kan wel uit zo'n brommer. Maar ik zou het ook zonde van de mijne vinden. Heb laatst zelf ook schade gereden reparatie kosten 955 euro  ;(.

Welkom Davy

johns

je hebt gelijk beter van niet maar heb het geluk gehad dat ik een hoop mensen kan die in de auto wereld zitten

Dennis20

Welkom  :D je cabrio ziet er strak uit!

Belgische Jan

Hallo, ik ben Jan uit België. Ben vreselijk geïnteresseerd in een Mégane coupé-cabriolet, maar ik vraag me af hoe die koffer eruit ziet.
Bij de locale dealer hier staat er geen model ... dus daar kan ik niet gaan zien.
Als het dak netjes verstopt is in de koffer, hoeveel bruikbare ruimte schiet er dan nog over ? Kunnen daar nog 2 sporttassen in ?
Kan er iemand van jullie mij een electronische foto bezorgen ajb ?
Dat dit -zowel "open" als "toe" (en daar zit 'm het verschil met andere cabrio's) een zeer mooie CC is, dat staat buiten kijf !

Alvast dank bij voorbaat,
Jan (laguna grandtour, daarvoor laguna berline, daarvoor twingo).

sebastiaan

jolanda.... doos..... euh... welkom !-!

Belgische Jan

Bedankt voor de foto ! Enne ... schone kofferbak ;-))
Grt, Jan.

Tjippo

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en wou me eventjes voorstellen. Ik ben Tjipke en woon in friesland.
Ik heb al een tijdje een renault megane 1.9DTI coupe phase2.
afgelopen week heb ik van peter een achterspoiler gekocht en we hebben hem er gister opgezet.
naar onze mening staat het erg mooi. we hopen hier vaak terug te komen om jullie wijzigingen te zien en te horen. en uiteraard onze eigen dingetjes met jullie te delen.

Stefan

welkom, !-!
Peter had het er al over dat je je ging voorstellen.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tjippo

klopt inderdaad. ik hoop hier veel dingen te weten te komen over megane. en de meganes van anderen te bewonderen. onze megane is echt voor veel dagelijkse dingen dus een echte showauto gaan we er niet van maken helaas. dat gaat nou eenmaal niet.
bedankt voor je reactie en we spreken elkaar vast wel vaker

Stefan

je komt hier zeker meer te weten over je Megane.
En als je vragen hebt over bepaalde dingen, gewoon stellen Y
Als je lid wordt, kan je ook bij de diverse clubmeetings aanwezig zijn, dan kan je nof eens wat andere meganers zien en spreken.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tjippo

ik zal kijken wat ik wil gaan doen allemaal met onze megane.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev