Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Der zit dus nog wel wat schot in de zaak. Ben erg benieuwt hoe je auto straks rijd als ie klaar is.

juul

Nou ik heb weer de pech l- >:( hoor, had bekende van de wel bekende tikkende recirculatieklep. Dit was zowel als die uit als aan was :?, wil ik de stekker
eruit trekken ken ik hem niet vinden tot slot, blijkt de blazer het ook niet meer te doen (vanmiddag nog wel :?). En de deur aan de linksachter werkt nu
ook 6 van de 10 niet.

Kortom mijn dag kan bijna niet slechter  >:( >:( >:(

Dus misschien iemand een kachelunit over, deurslot/motor voor linksachter, raammechanisme over voor zeer weinig, want word er nu wel
een beetje goed ziek van.

Paul

Citaat van: Dirk Kuipers op 24 oktober 2012, 13:32:34
Daarna maar verder zien, de motivatie is er ook niet helemaal meer, dat zie je ook an de snelheid van nu..

Ik ken het. als er eenmaal kinderen zijn, dan veranderen je prioriteiten ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Rogier

@ juul, bij de bak van de recirculatie klep zit een stekker, deze zorgt voor je blower. Kan het zijn dat je die er misschien eruit getrokken heb ? en de stekker van de recirculatie klep zit aan de binnenkant van die bak wat ik ooit begrepen heb, daar kom je niet zo heel makkelijk bij.

juul

nee en ik heb er ook nog airco zitten en die doet het ook al een tijd niet meer. De enige stekker die ik zie zitten is een rood/zwarte als ik die los maak merk ik
geen verschil.

Rogier

die is volgens mij van je ventilatoren, die heb ik er ook al is uit gehaald en toen stopte me blower ermee :D

Dirk Kuipers

Citaat van: Paul v Dijk op 24 oktober 2012, 19:48:59
Ik ken het. als er eenmaal kinderen zijn, dan veranderen je prioriteiten ;)
Dat zal deels inderdaad wel de oorzaak zijn ja.. :)

Rogier

Weet iemand een site waar je kan zien wat je auto nog waard is ? of een inruil waarde kan bepalen ?

Christian de Vriend

Staat me bij dat de site van autoweek een soort calculator had om de waarde te bepalen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rohald

zomoto.nl heeft een waardebepaling voor je auto
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Of zelf via marktplaats een onderzoekje doen, wordt je vaak ook wel al wijzer van.

Rohald

Bij autoweek mag de auto maximaal 10 jaar oud zijn.
MP blijft toch het beste. Een waardebepaling via een autosite is alleen gebaseerd op de technische gegevens die bekend zijn.
Op MP wordt hij ook naar uiterlijk beoordeeld.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dante

#163
Zomoto gaat ook niet verder dan 10 jaar... Althans, m'n Polo kende-ie niet... :D
De Megane dan weer wel..? :huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Niet ouder dan 10 jaar bij Autoweek .....? Nog nooit meegemaakt ...
Je kiest toch gewoon eerst het merk, type en modelserie van de betreffende  auto om vervolgens  op waardebepaling te klikken.... :huh:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev