Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Renegade (Mark)

Hoe vinden jullie dit uitzien:


Beetje DIY sideskirts met dezelfde structuur als de lijsten/lip die tot aan de krikrand komt.

Karin

Ik vind het netjes staan, dan komen de sierlijsten en lip terug in de rest van de auto.

Renegade (Mark)

En de onderlijn van de voorbumper loopt dan wat meer door :) Alleen nog even kijken hoe ik het ga maken, alle skirts die standaard tekoop zijn passen niet echt bij de richting waar ik naartoe wil met de auto.

Net ook even aangemeld om lid te worden en het geld gelijk overgeboekt !-!

Karin

Misschien goedkope skirts scoren en dan met een laagje polyester maken zoals je het wil (als dat mogelijk is, ben daar niet genoeg in thuis).

Roadkill (Michiel)

Tipje, fijn mazig kippegaas, zooi polyester matjes, en een hele hoop geduld......... (de eerste 2 zouden mijn probleem niet zijn, maar de laatste... :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

goed bezig Mark, de skirts zou ik dan in het echt moeten zien, maar je zou denk niet het materiaal kunnen evenaren met je skirts. De skirts zijn altijd polyesther en je lip en stootranden zijn van een ander materiaal gemaakt ;)

Roadkill (Michiel)

ach zet je ze in de plastidip....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier


Edwin Postma

Gaaf.
Ik zou voor m3 imitatie sideskirts gaan.
En achter dan? Originele ph1lip?
Truckertje

Renegade (Mark)

M3 immi's zou een mooie zijn inderdaad !-! niet te veel poespas met inkepingen ed. maar gewoon een strakke lijn. De achterkant ben ik nog over aan het denken, dat gaat ook een moeilijke worden omdat de achterbumper van een sedan een stuk langer is.

De structuur van de kunststof is het probleem niet, er zijn meerdere producten op de markt die dit nabootsen zoals http://www.nonpaints.com/nl/sem-texture-kunststof-structuurcoating-spuitbus :q

Nicole

Ik weet niet of er al over gesproken is (via telefoon niet echt makkelijk te vinden) maar zijn er al plannen voor een kalender voor 2013? :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

Nope  :neen:,dus als je er zin in hebt ga je gang  !-!

Heatzone (Mark)

#132
Ik ga binnenkort een deel van me interieur wrappen met wat ze noemen "stickerbombing" alleen dan ipv losse stickers gewoon een vel met de stickers erop geprint :D

Dennis Postma

@Mark, ik zie de foto nu pas echt goed. Ik zou het zeker in deze kleur, dat staat echt bruut.

Heatzone (Mark)

Nog wat foto's van me deur, voor wie geïnteresseerd is:


Oude deur en nieuwe deur:

Me nieuwe deur erin gemonteerd. Me nieuwe deur glimt iets meer maar die is volledig gepoetst en gepolijst voordat hij erin ging :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev