Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Orjanje is dan weer vloekend op de auto 8)7

Heeft niet iemand toevallig een 10mm spacer liggen die te koop is of een setje 15mm spacers ? Van een van de 10mm spacers die ik heb is dus toch de centreerring afgebroken :neen: de andere is wel goed gegaan omdat ik daar de naaf denk ik net wat verder terug heb gelegd.

Heatzone (Mark)

@tedo, ja dat vraag ik me af, aangezien hij ook had kunnen zeggen ik heb een hoger bod gehad wil jij een hoger hod doen. Maargoed ze zijn dus nu verkocht..

Ik kan weer opzoek naar een ander leuk setje velgen in de beperkte smaak doe ik heb :p

Nicole

@Mark (Renegade): Ik was even aan het teruglezen. Nu nog een nieuwe nette kentekenplaat voorop, dan is het echt af. ;)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

nou de megane is vekocht !-! aan stijn cremers hij had het zelf al over het forum dus we gaan de auto vast en zeker zien terug komen ! hij was er super blij mee en een echte auto liefhebber  !-!


ik wil jullie allemaal bedanken voor de super mooie tijd en jullie mooie auto's   _o_
jullie zien mij zeker nog wel terug maar dan met een traffic  ;)

--

Karin

Gefeliciteerd dat je auto verkocht is en leuk dat hij binnen de club blijft. En we zien je toch nog wel eens op een meeting?

Rodney

zeker weten karin ik kom snel weer hor ! heb het alleen ongelovelijk druk dus kan aldoor geen gaatje vinden ....:(

Renegade (Mark)

Citaat van: Nicole op 20 oktober 2012, 09:07:47
@Mark (Renegade): Ik was even aan het teruglezen. Nu nog een nieuwe nette kentekenplaat voorop, dan is het echt af. ;)

dankje :) maar er zijn nog meer van zo een soort details waar ik me aan stoor, de achterbumper heeft ook nog wat schade van toen hij nog van mijn ouders was.

Rebecca Fontijn

jeetje wat is dat emiraten toestel groot als ie heel laag over je heen gaat vlak voor het landen

Roy (Coup a One)

@ Rodney gefeliciteerd dat je een geintreseerde koper hebt weten te vinden, die daarbij ook een liefhebber is en natuurlijk met de Trafic ;)


Rogier

@ Mark, ik zei het toch :P die kraagjes breken constant af, en de leverancier zegt dan helaas niet mijn probleem. Heb ik zelf mee gemaakt helaas :neen:

Renegade (Mark)

Citaat van: Rogier op 20 oktober 2012, 14:21:20
@ Mark, ik zei het toch :P die kraagjes breken constant af, en de leverancier zegt dan helaas niet mijn probleem. Heb ik zelf mee gemaakt helaas :neen:

Had je het bij ze allebij of maar bij eentje ?

Citaat van: edje op 19 oktober 2012, 19:28:09
gaaf hoor.
Maar dan zal ik persoonlijk dat wit antraciet maken o-)

Je had toch gelijk o-) beetje slechte fotoshop maar het is ook de eerste keer dat ik het geprobeerd heb,

Rogier

Ik had het aan beide kanten. toch staat dit kleurtje ook helemaal niet verkeerd !-! en dan die goude schroefjes erin

Renegade (Mark)

Idd :) dat idee had ik ook.

Ben alleen aan het denken om eens op de sloop te gaan rondneuzen of er nog wat clio's staan voor de astappen aan de achterkant, een beetje camber zou niet verkeerd zijn en dan kan de achterkant nog een stukje omlaag :q

Edwin Postma

Dit is geen slechte shop hoor Mark. :9~
Ik zeg doen.
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev