Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Zo'n figuurkon mij mooi de pot op. Dan verkocht ie ze maar mooi aan die ander.

Roadkill (Michiel)

Aan de andere kant als die andere ze niet wil, kan je wel de prijs omlaag halen.. ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Mark, zoiets zou ik ook hebben. Er was tenslotte een afspraak en daar stapt de andere persoon gewoon overheen.

Renegade (Mark)

Weet iemand misschien waar ik voor een beetje een redelijke prijs een vrijlooppoelie kan uithalen voor de dynamo van een K4M ? :) De originele dempingspoelie begint nu een beetje tegen het dynamohuis te schuren en deze wil ik graag vervangen, alleen de prijzen schrik ik me toch wel rot van l-

Tedo

@ Mark: dat is Marktplaats. En (veel) Nederlanders. Niet netjes en heel vervelend. Ik had dat pas met een reservewiel waarmee ik een deal had met iemand uit Dordrecht. Na wat heen en weer mailen voor een afspraak hoorde ik niets meer, en was opeens de advertentie weg.

Aan de andere kant heb ik het als verkopende partij ook meegemaakt dat mensen die een afspraak maken niet komen opdagen of op het laatste moment afzeggen. Dan ben je blij dat er iemand wél komt/koopt.
Maar misschien heeft die ander ook hoger geboden, en denkt hij aan zijn portemonnee.

Renegade (Mark)

Ik heb al eentje gevonden op ebay voor 8tientjes _o_

http://www.ebay.de/itm/Riemenscheibe-Freilauf-Generator-Lichtmaschine-/150853253485?pt=DE_Autoteile&hash=item231f8df96d

Toch niet goed genoeg gezocht dus :q weet iemand of dit iets is ?

Rogier

@ mark, ik heb een berichtje terug gehad van Wielfix, ze doen me randen polijsten voor 230 ex btw dus zo'n 276,- incl btw ;)

Rogier

Ik ga zo even na Beuningen toe om nieuwe achterlichten op te halen !-! nog iemand zin om daar even bij de mac te chillen in Beuningen ? een uurtje ofzo.

Renegade (Mark)

Sow :q das niet niks ! Dan zet ik me liever de wagen op bokken, motor starten in versnelling en dan amuseren met schuren !-! http://www.polierbock.de/poliersets/polierset-zum-sattinieren-vorschleifen-polieren-150mm-alu::979.html daarmee afwerken en dan komt ut ook wel goed denk ik.

K moet dan wel zeggen, alleen voor iets wat ik echt niet kan of echt geen zin in heb breng ik het pas weg (of als ik het zelf verknoeit heb uiteraard).



Die bovenste 2 heb ik ook ooit een keer zo gedaan, zaten eerst helemaal vol met "stoepschurft", alleen schuren tot 2000 en wat commandant erover, ze hadden nog geen polijstborstel gezien op die foto :)

Rogier

haha ik ben niet van plan me velgen te verkloten :P ik breng ze liever weg en betaal er voor :D weet ik tenminste dat het goed is en als het niet goed is scheelt mij frustratie's ik dan ga ik gewoon terug :P

Renegade (Mark)

Ik twijfel ook nog een beetje hoor, ze van de winter naar puc polish brengen is heel erg verleidelijk ! Vooral aangezien hij maar een paar min hier vandaan zit.

Renegade (Mark)

#86


Dit is natuurlijk echt GRUWELIJK dik ! Vooral die gouden boutjes bij de kleur van mijn wagen :9~ Of een mat zwart hart met gouden sierboutjes.

Edwin Postma

gaaf hoor.
Maar dan zal ik persoonlijk dat wit antraciet maken o-)
Truckertje

Renegade (Mark)

Antraciet is idd ook mooi ! Alleen dan knalt het niet zo ertussenuit als ik zou willen o-)

Edwin Postma

Wit vind ik persoonlijk "te". ;)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev