Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Karin

Renegade, ziet er netjes uit zo. Volgens mij moet jij ook geen hoge drempels tegenkomen haha.

Tedo

@ Michiel: ik kom ook al jaren in dat gebied (Houffalize, Coo, Theux, Waimes, Bastogne, Vielsalm, Durbuy etc.)  !-!

@ Renegade: mooi plat, nu nog een nieuwe kentekenplaat  ;)

Renegade (Mark)

Omrijden of met beleid is de truuk :) en er zitten 17ers onder, 9 breed achter met 225-35-17 et 25 en voor 7,5 breed met 185-35-17 et37 (nu dus 27).

Nu nog die koplampen, de motorkap en idd een setje nieuwe platen met opgelegde letters.

Rogier

dat zijn mooie maten Mark, heb je een foto van je velgen ?

Rogier

en wanneer wordt je eigenlijk lid, kunnen we je projectenpagina in de gaten houden

Renegade (Mark)



Dit is de duidelijkste die ik nu even heb :)

En lid worden moet ik nog even kijken, misschien komende week als er weer centjes op de bankrekening staan, die begint nu aardig leeg te worden :D

Heatzone (Mark)

Dat ziet er heel vet uit Mark!!

@ Michiel, haha jaja! De verkoper had zo even vlug 60.1 gemeten qua naafgat, maar om zeker te zijn eerst even passen :), mochten ze passen neem ik ze over. Hoe of wat is nog even een verrassing! Ze zijn 8j breed rondom, als dat maar gaat lukken zonder spacers  :D !

Rogier

@ mark dat wordt een wielkast rollen als je dat nog niet gedaan hebt ;)
die wielen zijn wel erg dik hoor, heb je de rand laten polijsten ?

mijn nieuwe velgen zijn 8,5j breed Y

Renegade (Mark)

Randjes moet ik nog een keer opknappen :) in close-up wil je ze liever niet zien ! Maar dat word een klusje voor de winter of lente denk ik. Twijfel alleen nog over laten doen of zelf doen, aangezien ik het liefst alles zelf doe.

Rogier

Ik laat het doen, maar apeldoorn is voor mij 15 a 20 min rijden. Daar zit een bedrijf die dat doet, Dante is daar ook geweest voor zijn velgen. Ik heb een prijs opgave aangevraagd en kan je tegen de tijd dat ik die heb ontvangen wat het mij gaat kosten ;)

Xanquezer (Frank)

@ mark.

die is wel F*CKING laag!!!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Heatzone (Mark)

Ik zou morgen velgen passen en ophalen. Ik was eindelijk de eerste die reageerde en een "deal" had met de verkoper. Krijg ik net een mailtje dat ik maar even moet bellen voor ik weg ga want hij gaat ze waarschijnlijk eerder verkopen aan iemand die later reageerde maar eerder kon langskomen...  l-

Erg fijn zulke verkopers... Ben ik eens optijd heb ik alsnog pech... Qua velgen zit het me echt niet mee elke keer als ik een leuk setje zie gaan ze aan me neus voorbij...  >:(

Stefan

Geduld is meestal een schone zaak..
Als het niet zo mag zijn, dan mag het niet zo zijn schijnbaar..
Dat heb je wel eens met dingen.
En uiteindelijk kom je nog betere/mooiere velgen tegen en ben je blij dat je die eerdere niet hebt gekocht.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Hmm ben het helemaal met je eens Mark, zulke gasten word je gek van; spreek je wat af verkopen ze de spullen voor je neus weer aan iemand anders... (geen kans om anders vanavond ff langs te gaan?)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

@ Stefan, klopt haha. Dit heb ik mezelf al heel wat keer vaker voorgenomen. Nu wil ik toch echt wel graag andere velgen voor me auto. Het liefst voor 4 november :D

@ Michiel, helaas niet.. Anders zou ik morgenochtend vroeg daar al naar toe gaan. Mocht het wel een optie zijn dan wil ik ze al eigenlijk niet meer kopen gewoon uit principe.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev