Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Renegade (Mark)

Wielkasten omrollen ! De winter staat toch alweer bijna voor de deur en dan is er nog altijd tijd voor te polijsten toch ? Kun je ondertussen evt. met de winterwielen de wielkasten ook al mooi opvullen zonder aanlopen.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Renegade (Mark) op 17 oktober 2012, 10:29:02
Daar ben ik het helemaal mee eens ! Ik heb gewoon de pech dat ik redelijk ver in het zuiden van limburg woon wat ze allemaal aantrekt l- het aller ergste wat ik heb meegemaakt is dat een groepje was aan het wielrennen, midden op de weg alsof ze een peleton waren en achter ze reed de vrouw met de auto met de gevarenlichten aan l-

Waren misschien belgen? (In bels schijn je wel als peleton met een volgauto dan gewoon over provinciale wegen te mogen knallen, is wel een minimaal aantal personen aan verbonden) Maar ja Racefietsers, leuk om naar te kijken, maar heb liver dikke banden onder me fietsen (mtb/chopper) maar heb er jammer genoeg veel te weinig tijd voor :(. Btw in de auto erger ik me ook vaak aan fietsers, maar als ik op de fiets zit erger ik me ook heel vaak aan auto's.... Heb vaker ruzie in het verkeer op de fiets dan in de auto als ik heel eerlijk ben...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Waren gewoon nederlanders, maarja, is wel de verwachten in de buurt van vaals op een warme zomerdag.

Een paar minuten geleden kwam de DHL-meneer me nog blij maken,



10mm spacers zodat ik weer wat ruimte heb tussen de stelring van de schroefset en de velg, zometeen dus even knutselen en OMLAAG met de auto !-! Vind het wel bijna zonde om ze te monteren, super afwerking hebben die dingen !

Rogier

De winterwielen lopen niet aan dus dat maakt het probleem niet ;) de auto krijgt vrijdag zijn wintervelgen eronder en de auto gaat dan weer iets omhoog, ben ik alvast winterklaar.

1 tip kijk goed of alles mooi aansluit, ik heb ook zo'n setje gehad van 10mm en de kraag brak met 5 min al af bij mij ;) ik vindt ze waardeloos.

Ard Klok

Tot nu toe had ik mijn twijfels, maar zo'n Clio is echt een ruime auto
Goede keuze Ed. Ruimte genoeg voor de toekomstige kinderen. :D

Tedo

Citaat van: Rogier op 17 oktober 2012, 13:18:24
de auto krijgt vrijdag zijn wintervelgen eronder

Het wordt van het weekend erg goed weer (en de week erna ook). Zou nog ff wachten. ;-) Doe ik iig wel.

Rogier

ik heb 4 season banden, maakt voor mij dus niet zoveel uit ;)

Edit: en vanwege het mooie weer doe ik het ook dit weekend ;) zit ik niet in de kou ;)

Tedo

Ik snap het: ga zelf eerst blubberen in de Ardennen (op de ATB met all-season-banden  Y )
Zien we de week daarna wel.

Roadkill (Michiel)

Waar ga je heen in de Ardennen Tedo?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

ik ga zaterdag velgen passen en me deur omzetten met een heel exemplaar !-!
Me vriendin gaat me ermee helpen, haha eens zien hoe ver we komen :D.

Wish me luck

Rogier

Ik denk dat ik beter haar geluk kan wensen mark :D bij mij komen de roze velgen der weer onder :P

Tedo


Roadkill (Michiel)

#57
velgen passen???? (btw eerst je deur helemaal ontdoen van bekleding e.d., dan pas demonteren, dan je andere deur monteren afhangen en dan pas alles monteren!) Zal ff kijken of ik eventueel s'middags beschikbaar ben ;) (mocht je wat extra handen kunnen gebruiken, met je auto)

@Tedo; leuke streek ook een aantal keer geblubbert daar, geen bewijzerde routes toen maar beetje op de bonnefooi met een wandelkaart  !-! (Ben vaker iets verderop geweest streek rond Stavelot, daar kan ik de bossen wel dromen onderhand ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Het is gelukt met de spoorverbreders !-!




Had eigenlijk ook nog wel een 15mm kunnen hebben of misschien wel 20 en de schroefdraad is helaas op van de schroefset :neen:

Rogier

je megane ligt wel heerlijk plat op zijn plaat zeg, wat voor wielen heb je der onder zitten ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev