Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Btw die velgen passen wel op de meeste MegII's hoor ;) Maar ben het btw wel met Christiaan eens, koop nu wat je echt leuk vind naa aanschaf van een huis (huur of koop) houd je echt veeeeeeeeeeeeeeel minder te besteden over (al zou ik het zonde vinden van je Meg btw, zeker als die weg zou gaan t.b.v. een Golf......
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

:D ik merk wel dat jullie niet echt vag mensen zijn :D, nu is ook niet alles zo goedkoop. En we gaan niet meteen kopen volgend jaar, eerst nog maar even een paar jaartjes huren en dan pas kopen.

Ik weet heel goed dat het straks allemaal wat moeilijker wordt, alleen als ik nu een auto ga kopen dan ga ik die ook verbouwen en dan komt er helemaal niks meer na me spaar rekening toe ;) dan kan ik beter deze houden, hij is nu grotendeels al na mijn smaak als dat compleet is doormiddel van de schmidt velgen die ik heb (liggen nu bij wielfix) kan ik makkelijker gaan sparen voor op mezelf ;) maar ik ga der maar is een paar maandjes goed over praktiseren en misschien staat er in het nieuwe jaar toch een megII voor de deur.

eventjes wat anders, zoals ik al zei liggen me velgen nu bij Wielfix in Apeldoorn, best een grappig bedrijfje om te zien. En Dante ze vonden jou velgen een zeer leuke opdracht om te doen !-!, over 2 a 3 weken mag ik ze weer ophalen en ben dan heel erg benieuwt na het resultaat.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Miss een idee om als sponsor te vragen die Wielfix in Apeldoorn?
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rick Santbergen

Ik zal wielfix binnenkort eens mailen. Mijn velgen kunnen wel een kleurtje gebruiken. ;)

Dennis Postma

Ik heb weinig toe te voegen aan wat de andere jongens al zeiden Rogier. Daarnaast zou ik lekker gaan sparen voor een eigen stekkie, dat is zo veel belangrijker dan een andere auto, zeker als je een auto hebt die al helemaal naar wens is.

En wielfix als sponsor, geen gek idee. Vragen kan altijd toch?

Roadkill (Michiel)

Weet iemand nog een leuke online shop voor modellen?? (zoek niet perse me Meg, die heb ik al, maar wil mijn auto historie in 1:43 hebben) Het is al bijna sinterklaas, en wat geef je een man die alles al heeft (nee grappenmaker geen penninciline :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 26 oktober 2012, 20:36:13
Weet iemand nog een leuke online shop voor modellen?? Het is al bijna sinterklaas, en wat geef je een man die alles al heeft (nee grappenmaker geen penninciline :D )

:D als je dat tussen haakjes weglaat :D denk dat je dan moet googlen voor een site met russische bruidjes oid :D

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Hahah!!

Ik ga morgen tuur helpen met het ontluchten van ze remmerij van ze renault 9 project !-!

Tedo

Leuk, ik heb mijn auto historie in 1:43 compleet (al moet er op mijn zwarte (heb ook een beige) grand tour model nog wel een RS neus, waarvoor de donor al aanwezig is).

Toen ik er nog vlakbij werkte kwam ik vaak bij Schuiten in Rotterdam:

http://www.schuitenminiaturen.nl/www/

Tegenwoordig is eBay mijn grootste leverancier.

Stony (Robert)

ik bestel meestal mn miniaturen bij www.toms.nl die hebben vaak wel een aardig grote collectie ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dante

Citaat van: Rogier op 26 oktober 2012, 15:24:11
eventjes wat anders, zoals ik al zei liggen me velgen nu bij Wielfix in Apeldoorn, best een grappig bedrijfje om te zien. En Dante ze vonden jou velgen een zeer leuke opdracht om te doen !-!, over 2 a 3 weken mag ik ze weer ophalen en ben dan heel erg benieuwt na het resultaat.
Ja he... Die gasten weten van wanten. Alleen maar lovende kritieken op VF (VolksForum), PoloRegister & hier ;)
Trouwens, nog ff rondgekeken daar naar wat leuke Golf IV's..? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ze hebben daar inderdaad heel veel leuk spul staan, al was het wel even zoeken na hun stekje :P en ik kan niet wachten tot mijn velgen weer terug zijn Y

Heatzone (Mark)

Haha, Rogier je kan het veel beter bij je knappe fransoos houden :D

Rogier

het is een one of a kind he ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev