Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Ja maar is wel tot bepaalde leeftijd op autoweek.

Maar als je echt een exacte waarde wilt weten Rogier,moet je hem laten taxeren door taxateur.

Dante

Nou Stefan, Autoweek kent mijn Megane ook niet...:neen:
Noch op kenteken, noch op merk/model: Te oud...:cry:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Gister heb ik de clio maar eens gewassen.
Water was gewoon zwart wat er af kwam. 8)7
Truckertje

Heatzone (Mark)

Hahah blijkt dat je opeens een hele andere kleur auto hebt gekocht Edje? Welke kleur kwam er onder het zwarte vandaan?

Rogier

@ Matthew, het gaat mij niet zo zeer wat de auto waard is. Want als ik de auto in ruil dan krijg je die waarde er toch niet voor ;) Het gaat er mij meer om wat de waarde is als ik de auto in zou ruilen voor een andere, ik heb gekeken op de site van Renault zelf en daar geven ze nog maar 1100,- voor mijn auto.

Dennis Postma

Niet ###lig bedoeld maar het blijft natuurlijk een coupe phase 1. De staat word nog een beetje mee genomen. Maar ik denk dat €1100,- inruilwaarde helemaal zo slecht niet is.

Christian de Vriend

Er word geen rekening mee gehouden wat je aan de auto hebt gedaan,ze gaan dan uit van en standaard uitvoering
in jouw geval zou alles weer terug naar standaard moeten,onderdelen verkopen,en auto inruilen.
dan heb je een klein beetje extra bovenop de inruil,als je alles verkoopt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Okey, ik zet hem binnenkort wel is op MP, dan zie ik wel wat een gek der voor geeft :P Je moet natuurlijk maar net een liefhebber vinden die de auto dan weer wilt hebben ;)

Komt wel goed allemaal !-!

Christian de Vriend

Wat heb je in gedachte als vervanger?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

Beste manier is origineel maken en verkopen en dan onderdelen los verkopen, zodat je uiteindelijk wat meer krijgt in totaal... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

€1100 euro is idd een mooi bedrag.

Maar ik denk zelfs als de auto zien dat ze hem niet in willen ruilen omdat ze er bij een dealer niks mee kunnen,dit heb ik met de coupe meegemaakt namelijk.

Dus dan is altijd particulier verkopen beter.

Maar wa zou je terug willen Rogier? En de 17 inch Schmidt velgen die je net hebt gekocht passen die evntueel op de opvolger?

Rogier

Ik zelf zat te kijken na of een golf 4 (waar iedereen al mee rijd) of een megane II, dus de velgen passen dan niet meer :P.
maar ik heb gewoon weer wat in me hoofd zitten :P terwijl ik hard aan het sparen ben om over 1 a 1,5 jaar samen te kunnen gaan wonen met me vriendin.

Ik moet gewoon een nieuwe auto uit me kop halen, want ik ken het wel weer, als ik eenmaal een nieuwe auto heb dan gaat het sparen niet meer lukken, dan ga ik die weer "verbouwen". Het meest logische is deze auto houden tot dat ik samen woon en dan kijken na een andere.

Heatzone (Mark)

Ja Rogier wat ga je anders met je 17 inch Schmidt velgen doen?  o-)

Zou wel jammer zij als je auto weg gaat, hoop dat er wel een Renault voor terug komt?

Christian de Vriend

Aan de andere kant,als je eenmaal op je eigen woont,koop je ook niet zomaar een andere wagen
alles word duurder en duurder,kan zelf wel merken dat je maandelijks minder te besteden hebt.

Lees bijvoorbeeld net dat de bestaande hypotheek rente aftrek ook ingekort worden.

Zou juist  bijna zeggen,koop nu wat je leuk vind,want straks gaat het (veel) moeilijker.

Mijn nieuwe 16v als voorbeeld,ik merk nu al dat alles een stuk langzamer gaat met aanpassen,daarom
ben ik verstandig om eerst alles technisch aan te passen,en uiterlijk komt pas op plaats 2
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev