Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Renegade (Mark) op 15 oktober 2012, 22:07:09
Manmanman.... ben je lekker aan het rijden, begint het in de buurt van de achteras opeens te klappen/rammelen/piepen... Achterschokdempers nu dus definitief overleden met de verlaging :neen:

Uhm je hebt er toch een schroefset onder????? (dan zouden daar ook schokdempers bij horen!)

@Rebecca; dat is nooit leuk, en je schrikt je helemaal het rambam.... (btw je hebt pm)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

@Renegade, Mark balen maar is niet zo gek na zo'n tijd.

@Rebecca, gelukkig dat het goed is afgelopen. Had je zelf nog schade of dat niet? Fiets kan toch een behoorlijke kras geven.

Rebecca Fontijn

@karin geen idee zo ff kijken maar die eventuele kras boeit me weinig

Karin

Toch oppassen, als de lak soms weg is dan kan het natuurlijk wel gaan roesten.

Renegade (Mark)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 16 oktober 2012, 09:43:54
Uhm je hebt er toch een schroefset onder????? (dan zouden daar ook schokdempers bij horen!)

KW-voorpoten van Rick overgekocht vorig jaar :) maar alsof het zo hoorde, vanmorge lagen de v-maxx achterdempers op de mat ! Heel erg bedankt alweer Rick !-! en ze zijn ook nog echt ideaal voor bumpstops.

@Rebecca, fietsers en rotondes :neen: die fietser zal wel te lui zijn geweest om jou te zien omdat ie toch voorrang had ?

Rebecca Fontijn

@Renegade zou kunnen en klinkt heel ###lig maar hij reed ook niet op het fietspad maar op het zebrapad.
ik stond namelijk nog niet eens op het zebrapad toen het gebeurde maar maakt verder niet uit hij is er goed vanaf gekomen en mn auto heeft een heel klein schaafwondje wat dan wel weer aangeeft hoe hard ik reed

Renegade (Mark)

Dan zou ik het er iig niet bij laten zitten en de verzekering het laten uitvechten. Op een zebrapad fietsen mag gewoon niet en hij had dan ook geen enkele vorm van voorrang + dat hij zich op een wegdeel bevond als bestuurder waar hij helemaal geen voertuig mag besturen ! Maar het is nederland he, de fietsers zijn hier heilig :neen:

Rohald

Fietsers zijn inderdaad heilig. Opzich wel logisch, ze zijn een stuk kwetsbaarder dan automobilisten.
Maar als een fietser door rood rijd en je rijd hem aan, ben je ook fout. En dat gaat toch wel erg ver.
Dat zal met Rebecca ook het geval zijn. Dan wordt er gezegd: je had beter moeten opletten.

Gelukkig zijn jullie beide er nog goed van afgekomen. Dat is toch wel het belangrijkste.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rebecca Fontijn

@Rohald er waren geen stoplichten en we hebben et samen op gelost hij had alleen een licht gekneusde enkel en is vanaf die rotonde naderhand fietsend naar huis gegaan de fiets mankeerde overigens niets geeft ook weer aan hoe hard ik reed

Rohald

Ik bedoelde dat politie en verzekering jouw nooit gelijk gegeven zou hebben, ondanks dat hij op het zebrapad fietste.
Hij is toch een beschermde verkeersdeelnemer.

Maar geluk is het zo ver allemaal niet gekomen. !-!

Maar is de "schaafwond" op je auto wel nog zelf weg te werken?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Xanquezer (Frank)

Rohald,  ook al problemen met de politie???

ik ook :P

2de foto GRATISSS!!!!



103 euro lichter....
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Nicole

Die van jou is leuker dan mijn 2 foto's :P





Alleen waren bij mij deze boete's samen iets meer dan de helft van jou boete. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Xanquezer (Frank)

haha,  ja..  58 Km  (ex correctie)

naja... we gaan gewoon verder he

weer paar dagen werken en je hebt het weer terug.



VOLGENDE KEER 

VOLLLLLLLLLLLLLLLLLL IN DE ANKERSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!! :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Tedo

Vragen jullie die foto's op ofzo?

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev