Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Karin


Renegade (Mark)


Rogier

Vanavond maar is kijken hoe me foto's van gisteren zijn geworden, ik ben namelijk samen met 2 vrienden na Elten (duitsland) gegaan om daar een paar herfst foto's te maken van de auto's. Ik heb gister voor het eerst echt foto's gemaakt met me polarisatiefilter dus ebn benieuwt na de kwaliteit !-!

Dennis Postma

Ik zag inderdaad iets op FB voorbij komen, ben benieuwd.

Als ik nog zin heb zal ik na het eten de auto eens even wassen en een paar foto's schieten. Dat mag wel eens na de verlaging toch?

Rogier

Ja klopt, maar die heb ik niet gemaakt hoor :D op het beeldscherm van de camera was ik niet geheel tevreden over de foto's, misschien ziet het er anders uit op de laptop ;)

Nicole

Citaat van: matthew op 21 oktober 2012, 22:20:49
Nope  :neen:,dus als je er zin in hebt ga je gang  !-!
Zou het best willen doen !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rohald

Mijn zege heb je Nicole !-! :D
Ik vond het leuk om te doen vorig jaar. Heb er weer aan zitten denken, maar ben bang dat hij dan te veel op die van dit jaar gaat lijken.
Een andere kijk en ideëen op de kalender is ook leuk.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Nicole

Ik weet ook niet wat de rest wil :) Ik had net een leuk idee gezien, en zal nog even verder zoeken.
Die van dit jaar vond ik duidelijk, overzichtelijk en netjes, dus als anderen het willen misschien een idee voor dit jaar.
Maar een andere uiterlijk wil ik ook best maken. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Zo net weer een apk gehad. Deze keer de sub.
In 1x erdoor zonder advies. Dus kan weer door tot 12-2013 :)
En nu de katalysator er weer onder weg haha :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dirk Kuipers


Rogier

Dirk hoe staat het eigenlijk met jou megane ? of staat het weer op een laag pitje

Christian de Vriend

Daar zat ik laatst nog aan te denken,is het probleem met het afstellen al opgelost?ik heb toen geen bericht gekregen
over het afstellen van je ecu (dta als ik me niet vergis)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

Uiteindelijk zou hij worden afgesteld, maar kreeg ik te horen dat de auto teveel lawaai makte en hij hem zo niet wou afstellen.
Angezien ik toch ook niet wil rijden in een ontzettende lawaaibak heb ik besloten de auto weer op te halen. Ik heb het spul voor de uitlaat inmiddels wel binnen, maar het moet er nog even onder worden gezet. Daarna weer poging doen tot afstellen.

Mar ben eigenlijk iets drukker met mijn vijver op dit moment (ook dit weekend ga ik daar mee bezig).. :)

Wel is de planning om de auto aankomende winter toch echt af te krijgen.. Dn volgend jaar een par meetings pakken en als het even kan een meeting in Frankrijk mee pakken.
Darna maar verder zien, de motivatie is er ook niet helemaal meer, dat zie je ook an de snelheid van nu..

Dennis Postma

Des te meer reden 'm af te maken toch? Dan heb je er al lang niet zoveel omkijken meer naar en kun je toch af en toe even showen met je project/bolide.  :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev