Advertenties


Klets maar raak DEEL 190

Gestart door Dennis Postma, 14 oktober 2012, 16:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Vandaag eindelijk de deur kunnen monteren en wat een hell was dat. Mijn eigen deur was er al vrij vlot uit toen kwam de eerste tegenvaller, de deur komt uit een engelse auto, waar links rechts is en ik dus in feite een passagiersdeur heb met een andere kabelboom.. Toen we de deur erin wilde hangen kwamen we erachter dat de ophanging van de deur en de auto zelf niet klopte onder een verschil van 3mm, dus na veel denken hebben we de slijptol er onder opgezet en er 3mm vanaf geslepen en onder opgevuld met ringen, de deur hangt er nu perfect in, geen kleurverschil niks! Nu nog me raam, slot, spiegel en binnenpanelen!

Wat een dag, ben helemaal gesloopt

Edwin Postma

hahaha.
Dat is nogal een werk inderdaar.

Ik kijk uit het raam en ik zie ineens dat dennis zijn megane hier staat o-)
En nee dennis is er niet.
rara wat gaat er gebeuren 8)7

Nicole weet het en dennis ook.
Mondje dicht he 8)7
Truckertje

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Heatzone (Mark)


Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Christian de Vriend

je kan het 1 op 1 overzetten  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

J to the H (Jeroen)

Daar staat nog een klassieke renault 5 op die parkeerplaats. pure nostalgie!  :9~

Rebecca Fontijn

cabrio weg en dan clio voor de deur denk ik

Stony (Robert)

mijn gokje, schroefset en lip van de bumper overzetten op dennis zn cabrio, en dan vande week Edje's megane weg voor de clio ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dennis Postma

Bijna goed. Morgen gaat de schroefset inderdaad over naar de mijne. De lip zit er al onder. :q

Edwin Postma

klopt.

@jeroen. jammer genoeg geen gt turbo 8)7
Truckertje

matthew

Als Rodney zo'n traffic neemt is wel gaaf,die hebben wij ook zo 1 verkocht gehad maar dan in het zwart.

Edwin Postma

In dat geel is die vet die traffic !-!
Truckertje

Renegade (Mark)

Citaat van: Heatzone (Mark) op 19 oktober 2012, 22:21:07Ik kan weer opzoek naar een ander leuk setje velgen in de beperkte smaak doe ik heb :p

Deze zouden ook imo geweldig staan onder je megane,
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=105986
!-!

Heatzone (Mark)

Haha die zijn wel echt heel cool, alleen een hoge et, dus moet ik ook weer spacers...
Bedankt voor het meedenken :)!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev