Advertenties

Oranjerit 27 april 2013

Gestart door Rebecca Fontijn, 12 oktober 2012, 12:26:20

Vorige topic - Volgende topic

Rebecca Fontijn

Mailtje is net verstuurd heb het kort maar krachtig gehouden en uiteraard heel positief

Roy (Coup a One)

!-! We gaan v.h. goede vertrouwen uit, dat je het correct hebt gebracht :) Verder zal ik niet bij de tocht aanwezig zijn gezien wij dan samen 20jr bij elkaar zijn, en haar graag wil meenemen op 'n avondje uit + eten ;)

Rebecca Fontijn

@Roy geloof mij over die rit zal ik alleen maar positief zijn is echt mn dingetje

Zojuist reactie gehad op mn stukje en de vraag of ik een foto heb van mij en mn auto  :? (Tineke weet nog niet dat ik foto's van mezelf verschrikkelijk vindt ) heb de groepsfoto van vorig jaar toegestuurd .

Ook komt er een FB pagina waar ik de link van gevraagd heb voor eventueel op onze FB pagina .

Zo jullie zijn weer op de hoogte van het oranje verhaal

Karin

Leuk Rebecca, ik heb er ook weer erg veel zin in.

ralphaa

Beetje laat maar vandaag mijn inschrijvingsformulier op de bus gedaan!

Fubar (Marcel)

Zo, formuliertje op de bus en ook nog ff per e-mail bevestigd !-! En nou maar hopen dat het weer 8) net zo mooi wordt als 2 jaar geleden en wellicht komt Zijne ook ff langs (met gebak)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Karin

En anders hebben ze misschien nog haring of een hamburger voor je Marcel.

Rebecca Fontijn

Ik kreeg gister een mail van tineke dat ze toch echt een foto van mij en auto wilde  :? Dus maar ff snelcauto gewassen en foto gemaakt

Karin

Je bent tenslotte wel de woordvoerder voor de RMC.

Edwin Postma

Truckertje

Fubar (Marcel)

Citaat van: edje op  6 maart 2013, 12:23:56
En onze clubmoeder :D

Re: klets maar raak DEEL 197
« Reactie #183 Gepost op: 27 februari 2013, 21:19:48 »
Kinderen geweldig vooral als ze strafwerk hebben .....ik trap em zo achter het behang denk ik ....moest het even kwijt

.....aldus onze clubmoeder Y ;)

@Karin, ik denk dat ik nu wel naar m'n broodje haring resp. hamburger fluiten kan l- ;)

Rebecca Fontijn

@Fubar marcel soms zijn er van die momenten he  ;)

Fubar (Marcel)

Ik neem wel krentebollen mee voor de zekerheid ;)

Rogier

Ik heb zojuist een mail gestuurd na Tineke met me aanmelding, ik zal er wederom weer bij zijn dit jaar.

Fubar (Marcel)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev