Advertenties

Oranjerit 27 april 2013

Gestart door Rebecca Fontijn, 12 oktober 2012, 12:26:20

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Neuh, dan zou ik het dak van m'n kontmobiel open moeten snijden... Da's zonde :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Niet van je kontmobiel, maar van de coupé:

Dante

Da's geen Coupe, maar een Treser Cabrio. Vrij uniek & tegenwoordig een NLer ;)

Maar laten we weer ontopic gaan ;) :police:

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

ralphaa

Jammer dat er zo weinig over te vinden is! Ik neem aan dat ik binnekort meer informatie krijg over hoe en wat?

Karin

Je kan bij de meetingen van vorig jaar kijken en bij de oranjevereniging van het jaar ervoor. Zijn ook leuke foto's.

ralphaa

Oke dat had ik inderdaad al een beetje gedaan. Ik krijg dus vanzelf een pb dat ik ingeschreven ben? Ik sta nu namelijk in de zelf gemaakte lijst.

Rebecca Fontijn

@ralphaa ze hebben deze rit onlangs omgedoopt tot mijn kindje  !-! Dus ik hou je helemaal op de hoogte .
Binnenkort ga ik tineke van de oranje vereniging weer eens mailen om te vragen of er al meer bekent is .

ralphaa

Rebecca Fontijn

Hallo Rebecca,

Dat is weer even geleden, maar........de brieven voor de chauffeurs gaan vandaag op de post.(lekker ouderwets)
Ik wil wel de rest zoveel mogelijk via de mail doen. Het programma is zo goed als weer klaar. Maar je weet het, in de laatste maand gaan we de puntjes op de i zetten.
We hebben het programma een beetje moeten aanpassen ivm andere activiteiten in het Huis van Oranje. Wij vonden het niet prettig om 2 evenementen door elkaar te laten lopen.
We beginnen die dag al met het feest programma voor de kinderen, we proberen een aparte tent te organiseren voor de ontvangst van de chauffeurs. Dat was een vraag die vorig jaar naar voren kwam.
Nu is mijn vraag, zou jij, samen met Jenny Plug op de dag zelf de chauffeurs willen ontvangen, en begeleiden hoe alles gaat lopen voor die dag.
Verder zijn we nog heel druk met het zoeken van sponsoren voor die dag, we kunnen echt merken dat het een heel stuk minder is dan vorig jaar. Maar we blijven moet houden.
Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Tineke.

Zo bij deze was Tineke mij dus voor met mailen en zal het dit jaar zo zijn dat ik niet met jullie mee rij omdat ik eerder aanwezig zal moeten zijn om jullie op te vangen .
Ik zal Tineke vanavond terug mailen ..... Verder hou ik jullie op de hoogte

Karin

Rebecca, jammer dat je er niet bij kan zijn met het verzamelen. Dan missen we namelijk een gele auto in het rijtje aangemelde auto's  :D :D

Maar aan de andere kant ook prettig dat er een van onze club aanwezig is voor het ontvangen.

Rebecca Fontijn

@Karin ik moet Tineke nog mailen over het hoe en wat dus dat afwachten ..... Mocht het zo zijn dat ik wel eerder aanwezig moet zijn ga ik natuurlijk wel zeggen dat ik plaatsen bij elkaar vrij wil houden voor onze club 

Fubar (Marcel)

Hierbij nog wat leuke impressies van voorgaande editie (gezien het mooie weer was dat niet vorig jaar).

8)

8) 8)

Miss 'gaspedaal'  Y ;)

Rodney die handsfree belde.....

Met een scherpe bocht richting 'finish'

(Mogen wij volgend jaar voorin zitten :? >:()

:afro: 8)

Rogier had ff sjans :grin:
-- --

:q :-*
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dante

Die dames in de witte jurkjes mogen wel met mij mee in de kontmobiel... :q

Fb

Edwin Postma

Ah arm manneke.
Hij lijkt al op de paus 8)7
Truckertje

Fubar (Marcel)

Hallo, jullie 'heilige misdienaartjes' :D Nu weer on-topic Y Voor actuele pauselijke o-) perikelen zie verder in 'Klets maar raak' Y --
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev