Advertenties


auto knop

Gestart door homan111, 28 september 2012, 15:49:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Ja vind ze maar eens een MegII op de sloop ;) maar ik heb geduld :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Heb vorige week Vrijdag heel mijn Dashboard uitelkaar gehaald en volgende ontdekt dat de lichtsensoor op je dash zit en niet bij de regensensoor.
Als je goed kijkt in het midden van je dash vlak bij de ruit zie je een paars rondje zitten, dat is de Sensoor. !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

homan111

Ik weet hoe het werkt, echter blijkbaar werkt het niet. Knop een aantal sec. ingedrukt houden dan zou het aan/uit geschakeld moeten worden. Echter werkt dit dus niet, terwijl op de linker handel wel het knopje auto zit, deze kan ik ook indrukken maar er gebeurt niks.

appie

@Homan
Funktie "uitschakelvertraging" MET AFGEZETTE MOTOR EN GEDOOFDE LICHTEN,draait u het einde van de schakelaar in STAND 0 en trekt u schakelaar naar u toe (pookje van verlichting):de dimlichten lichten gedurende ongeveer 30 seconden. Dit kan 4x gedaan worden om een max van 2 minuten te activeren.
Dit staat zo in mijn handleiding geschreven of het werkt weet ik niet ik gebruik automatisch lampen aan bij aanzetten van de motor en lampen uit bij openen portier.
Werkt als volgende MOTOR AAN LICHT AAN/LICHTEN AAN LATEN STOP ZETEN MOTOR DEUR OPENEN als het goed is gaan de lampen uit en aan als je de motor weer start dus de schakelaar opstand 2 laten staan.
Hoop dat je hier wat mee kunt en succes ermee

Roadkill (Michiel)

Mijn lampen staan net zo in gesteld als bij jou, dus dan zou de follow me home niet werken, nou dan maar niet vind dit wel het makkelijkst, motor aan lampen aan en motor uit lampen uit ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

appie

@Roadkill
Het verschil zit hem erin dat je de hendel naar je toe moet trekken ongeveer 30 seconden en met auto aan/uit hoef je niks anders te doen dan de lampen aan te zetten met draaiende motor

sijm138 (jesse)

volgens mij kan je hem ook activeren door meerdere malen snel je lichten aan en uit te zetten.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Roadkill (Michiel)

Maar dat is weer niet zo handig met Xenon..... :(
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op  1 oktober 2012, 11:47:24
Heb vorige week Vrijdag heel mijn Dashboard uitelkaar gehaald en volgende ontdekt dat de lichtsensoor op je dash zit en niet bij de regensensoor.
Als je goed kijkt in het midden van je dash vlak bij de ruit zie je een paars rondje zitten, dat is de Sensoor. !-!

Dat is niet juist.
Je lichtsensor zit bij je regensensor in.
De sensor op je dash is voor andere doeleinden.

Harm2

Hallo Edwin,

Ik heb precies hetzelfde: ik kan drukken op die auto knop wat ik wil, maar geen verschil. Overigens heb ik wel een boekje erbij en goed gelezen, maar er gebeurt gewoon niets. Ik heb ook xenon. Dus het hoort gewoon zo of het is bij ons allebei kapot :).

Overigens rij ik gewoon altijd met licht aan, dus starten is licht aan, motor uit en deur open is licht uit.
Huidig: Megane II Grandtour Techline
Ex: Megane I Break RXi, Clio S, 5GTS

homan111

Ben vandaag even naar de renault garage geweest. Die konden het ook niet voor elkaar krijgen. Ik kan mijn lichten (xenon) niet eens uit zetten. dat lijkt me toch niet goed! Als ik hem op stand nul draai gaan ze even een (nog geen sec.) uit en gelijk weer aan.  Ook al is het gewoon licht. Ik moet mijn lichten toch gewoon uit kunnen zetten!

homan111

Hallo Harm, werkt bij ook zo. Deur open lichten aan starten gaan de luchten ook gelijk aan. Wat dat betreft werkt het wel goed....

matthew

Ik zou zeggen dat je lichtsensor stuk is.

Die ziet dan dat het altijd donker is waardoor dus je lichten altijd aan gaan,

Of er is een mogenlijkheid met configuratie en dat het zo geconfigureerd is dat het altijd aan gaat,echter is mij daar niks bekent over dat het kan,maar je weet maar nooit natuurlijk.

J to the H (Jeroen)

Michiel,

Ik dacht ook dat ik die functie niet had, totdat het me laatst toch lukte.
achteraf gezien logisch dat het niet lukte. Ik probeerde het steeds met de lampen aan (ik heb ze ook altijd aan).
Als ik mijn lampen uitzet, en ik trek dan aan de hendel werkt het.

Iedere keer over de tekst 'MET AFGEZETTE MOTOR EN GEDOOFDE LICHTEN' heengelezen.

Niet dat ik deze functie echt veel ga gebruiken, maar ach, het is wel grappig.

Roadkill (Michiel)

Zal het vanavond nog eens proberen dan ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev