Advertenties


Schroefset TA Technix, onduidelijkheden.

Gestart door Heatzone (Mark), 26 september 2012, 15:37:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Hallo allemaal,

Ik kwam laatst ergens een schroefset tegen van TA Technix voor een Megane 1.
De eigenaar vermeld bij de advertentie dat hij onder een Megane uit 2000 vandaan komt.
De website van TA Technix geeft een beetje vaag aan dat hij op modellen past van '95 tot '02.
Namelijk "Baujahr 95 - 02, inkl. Coupe / Classic / Cabrio / Break ohne 16V und Scenic"

Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag gaat dit passen op mijn 1.6 16v aangezien. Ik kreeg de volgende reactie: leider haben wir keins für den 16v. Maar ze geven wel aan dat hij ook op de megane's past van na '99 dat zijn alleen maar 16v uitvoeringen..

Aangezien de eigenaar aangeeft dat hij al onder een megane uit 2000 vandaan komt zal het wel los lopen... Op de site van hottuning staat dan weer dat deze alleen niet past op de 2.0 16v.

Verder nog een ding dat ik me afvraag, een schroefset op bijvoorbeeld een megane 1.6e 8v past die ook op een 1.6 16v? Ik dacht namelijk dat de meeste phase 1 modellen bij de veerpoten vast zitten met bouten die je lost krijgt met dop 18 en op de phase 2 heb je dop 21 nodig!

Wie oh wie kan mij helpen :O

Fubar (Marcel)

Wellicht passen ze alleen niet voor een 2.0 16V na '99 (ph2)..........
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Mark check eens bij andere merken (V-maxx, KW etc) als het bij hun past dan automatisch ook bij Ta waar jij naar kijkt.. Want de montage blijft gelijk
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Heatzone (Mark)

#4
Ik zie het nu inderdaad dit stond er eerder nog niet!

@michiel, ik heb gekeken op de site van v-maxx en die hebben Allemaal 1 en dezelfde set voor wat ik zo kon zien. *Edit Zelfs de 2.0 16v heeft hetzelfde artikelnummer als alle andere versies.

Bedankt zo ver heren !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev