Advertenties

Klets maar raak DEEL 189

Gestart door Stefan, 22 september 2012, 21:48:57

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Ik heb een knappe deur weer liggen in de loods en knipperlichtjes van Nick van Baarsen toegezonden gekregen :), over een paar weken de deur erin zetten in het weekend :D.

Roadkill (Michiel)

@rebecca, ik wil er anders ook nog eens naar kijken
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn

weet ik michiel en dat vindt ik ook erg leuk dat je dat wil maar met dit weer zie ik het niet gebeuren hoor ik wil het niet op mn geweten hebben dat jij verkouden wordt door naar mijn auto te kijken

Rogier

Rebecca, wie zegt dat hij buiten gaat staan om na jou auto te kijken, hij kan dat ook binnen voor het raam doen met het genot van een bak koffie :D

Rebecca Fontijn

jij zou dat doen ja rogier  >:D maar michiel doet dat niet hoor  o-)

Rogier

hahaha volgens mij ken je mij te goed :D is in iedergeval weer een goed teken voor onze relatie :P

Dennis Postma

Prachtig, bloeid hier iets moois binnen de RMC?  8)7 :q

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op  6 oktober 2012, 10:10:22
Rebecca, wie zegt dat hij buiten gaat staan om na jou auto te kijken, hij kan dat ook binnen voor het raam doen met het genot van een bak koffie :D

Jammer dat je hier geen linkje kunt aanklikken, vind ik leuk ;)

Citaat van: Dennis Postma op  6 oktober 2012, 10:50:38
Prachtig, bloeid hier iets moois binnen de RMC?  8)7 :q

Gaan ze de bloemetjes nu al weer naar buiten zetten 8) Veel plezier met dit weer --

Rogier

Dennis, de relatie tussen mij en Rebecca is al 3 jaar hoor. Dus er is niks nieuws ;)

Rebecca Fontijn

inderdaad rogier en ik hebben al drie jaar dikke vette clubverkering als vanzelf weet maartje dat ook en zolang onze relatie ehmm s*xloos blijft mag het  !-!

Stony (Robert)

dus Rogier is dus onze Clubpapa?  8)7 :q
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rogier

hahahaha dan ben jij van de melkboer robert hahahahahaha en inderdaad me vriendin weet ervan :P

Stony (Robert)

haha zou nie best wezen dat was mn oom hier eerder in Slagharen  8)7 achja blijft in de familie toch  :q
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rebecca Fontijn op  6 oktober 2012, 10:08:59
weet ik michiel en dat vindt ik ook erg leuk dat je dat wil maar met dit weer zie ik het niet gebeuren hoor ik wil het niet op mn geweten hebben dat jij verkouden wordt door naar mijn auto te kijken

Verkouden ben ik al ;) , en het is nu droog he :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Gisteren heb ik samen met de Chris zijn Mégane 8V weg gebracht naar een plek om hem daar te demonteren voordat zij naar de sloop gaat.
Het aller laatste stukje heeft ze zelfstandig gereden, het leuke is dat de spruitstuk er niet meer op zit en dan krijg je het volgende te horen en te zien:

Goodbey Friend!   ;(

Hello 2.0 16v!  !-!  >:D
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev