Advertenties

Klets maar raak DEEL 189

Gestart door Stefan, 22 september 2012, 21:48:57

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Haha ja het lijkt net of hij op de straat staat met ze bumper :P

Weet iemand een sloperij in de omgeving van noord-holland met veel franse auto's? Ben opzoek naar een deur in mijn kleur voor me cabrio!

Roadkill (Michiel)

ff die in Oldehaske bellen, die sturen ook op, en heb gehoord dat ze goed zijn, enne anders wil ik wel ff met je heen rijden (misschien dat ik daar ook nog wat leuks zie :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dirk Kuipers

Die in Oldehaske heeft veel inderdaad. Maar je komt daar bij een balie, en je vraagt vervolgens wat je hebben wil.
Ik ben 1 keer mee naar achteren geweest maar het is dus niet een sloperij waar je wat rond kunt neuzen of je nog wat leuks ziet staan.

Heatzone (Mark)

Aan de bijrijderskant zit een stikker met het nummer mv632, dat is neem ik aan de kleurcode?

Tedo

Het zal NV632 (gris boréal) zijn, maar inderdaad; da's de kleurcode.

Heatzone (Mark)

Nee er staat duidelijk mv632 (gris boreal) en via google kwam ik hierop uit:
Gris Boreal, M.2c

Rebecca Fontijn

zo ik heb gister maar weer eens zelf het stuur in handen genomen na 4 wkn en elke keer voelt het weer goed  !-!

Karin

Lekker he, zeker na die weken van niet kunnen autorijden.

Remy P

Zojuist een geweldig nieuwtje gehoord!  :) Het schijnt dat ze in Den Haag alsnog hebben besloten de langstudeer-boete met terugwerkende kracht af te schaffen !-! Dat scheelt mij een hoop centen! Zeker voor dat stomme half jaartje wat ik nog moet.

Karin

Remy, ik hoop voor je dat het klopt.

Roadkill (Michiel)

zelfde geld voor mij met de forensentaks, gelukkig gaat die ook niet door als ik het nieuws mag geloven.
Slow&Low

mark

Yup anders hou ik al helemaal niks over >:D

Ard Klok

@ Koen.
Zag trouwens voorbij komen dat ze jou op de BBQ bij Pierre hadden wijsgemaakt dat een kip 2 poten heeft. Niets is minder waar. Zie hieronder.

Dante

Citaat van: Remy P op  1 oktober 2012, 16:44:34
Het schijnt dat ze in Den Haag alsnog hebben besloten de langstudeer-boete met terugwerkende kracht af te schaffen
Belachelijk! Weer een gevalletje kiezersbedrog, ditmaal van de VVD... :neen:
Persoonlijk vind ik als je zonodig universitair wilt studeren dat je er ook zelf de kosten hiervoor moet betalen. Niet bij machte om dit te betalen, dan MBO/HBO gaan doen. Het is niet de bedoeling dat de belastingbetaler, waaronder ik, op moet draaien voor de student die het nodig vindt om diens studie te "pauzeren" om wat extra-curriculaire bezigheden erop na te houden, zoals het besturen van één (of meerdere) studentenvereningen omdat dit leuk op het CV staat. Daar zijn de BO opleidingen voor bedoeld. Daar zit een stage bij, die aansluit bij de gekozen opleiding.
En als 95% van de studenten een bepaalde opleiding in 4 jaar kunnen afronden, dan zou die overige 5% dat ook moeten kunnen. Dan maar wat minder brallen, feesten & zuipen en wat meer studeren. Datgene waarvoor je op een universiteit zou moeten zitten..!

Remy, dit is geen persoonlijke aanval aan jouw adres, slechts mijn mening... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Wacht maar Dante als jou kids over een jaar of 10 gaan studeren.... :D (persoonlijk ben ik er ook blij mee dat ie is afgeschaft aangezien er hier thuis ook 1 zit die in Utrecht wil gaan studeren.... nou over een jaar of 2 dan )
Slow&Low

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev