Advertenties

Klets maar raak DEEL 189

Gestart door Stefan, 22 september 2012, 21:48:57

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Geen idee... M'n mannetje had een gebroken poot, dus niet mobiel. Binnenkort eens aan z'n mouw trekken ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

@ Dante:Volgens mij zal het gewoon iets simpels zijn

Verder kan ik melden dat de Kangoo vandaag is weggebracht en er nu een heel mooie Twingo voor in de plaats staat. Ding heeft zelfs ABS en noodstophulp...(als ik me gordel niet om zou hebben gehad was ik denk via het voorraam uitgestapt :D ) Ze hebben de remmen rondom voor aflevering vervangen, en in vergelijking tot de Twingo van mijn schoonmoeder rijd dit echt een klasse hoger. Morgen mijn Meg weer ophalen kijken of die net zo goed remt als de Twingo, voor ik hem wegbracht vond ik het rem vermogen best prima al trilde die als de ziekte, maar ben benieuwd wat ik met nieuwe schijven en blokken gaat doen
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Trillen? Ben jij er misschien zo een die na een flinke remming het rempedaal ingetrapt houdt na tot stilstand te zijn gekomen?
Zo ja: niet meer doen; krijg je vervormde schijven van (en dus trillingen). Nu je toch nieuwe hebt.  ;)

Roadkill (Michiel)

Nope ze waren gewoon ook op, heb er zelf nu zeg 90K mee gereden en in de tijd dat ik hem heb zijn ze nog niet eerder vervangen...
Slow&Low

Tedo

Roadkill (Michiel)

Vind ik ook, dan mogen ze wel eens vervangen worden ;)  Remt nu ook weer superstrak, 0 trillingen meer dus ben weer helemaal blij :D
Slow&Low

Nicole

Besteld hier iemand wel eens bij mister-auto? Ik wil een wiellgaer bestellen, maar als ik via ideal wil betalen gaat hij constant naar visacard. Maar daar kan ik dus niks mee..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

juul

hier weer even een vraagje tussen door past het raammechanisme van een break ook in een HB ph1?
Heb die van mij weer naar de klote dus ben weer op zoek.

Roadkill (Michiel)

Als de deuren gelijk zijn moet het gewoon passen lijkt mij...
Slow&Low

Tedo

Voordeuren zijn gelijk, achter niet (maar het mechanisme misschien wel).

Renegade (Mark)

Citaat van: Nicole op 30 september 2012, 13:46:27
Besteld hier iemand wel eens bij mister-auto? Ik wil een wiellgaer bestellen, maar als ik via ideal wil betalen gaat hij constant naar visacard. Maar daar kan ik dus niks mee..

Ik heb mn distributieset/multieriemset daar besteld, moet zeggen dat ik geen problemen heb gehad met mijn ideal betaling en de levering was gewoon goed en snel !-!

Nicole

Ik heb er ook al eens eerder besteld, toen ging het ook goed..
Kan nu alleen geen iDeal betaling doen..
Als ik het aanklik gaat hij alsnog naar Visa :?

megcab2000 (Verkocht)

Ik heb gisteravond 23.00 uur voor het eerst bij die Mister-auto besteld, een luchtfilter (de oude zat vol met insekten en meer).
En dat ging gewoon in 1x goed met Ideal.
Gewoon jouw bank aanklikken, bankapparaatnr. aanklikken en de code op dat internetbankierenapparaatje.
Maar misschien vandaag een storing dan ?

Dat lukte me wel in 1x , maar daarentegen m'n rijbewijs verlengen (ongekend gezeur over m'n Eigen Verklaring door die CBR ambtenaren) duurt al 7,5 maand voort  l- l-
Mag binnenkort als ware ik een hoogbejaarde een nieuwe rijtest gaan doen.
Ben zolang amper nog op de weg  :neen:

groet,

Megane is verkocht

Nicole

Net nog een paar keer geprobeerd, en nu wou hij wel. :q
Had gister en eergister ook geprobeerd, ging hij steeds weer naar visa toe, heel appart.
Nog nooit eerder gehad bij hun, en dit is ongeveer mijn 5e of 6e bestelling.

Hoezo problemen met rijbewijs verlengen dan? Normaal toch gewoon naar gemeentehuis en weer aanvragen?

Rogier

Deze foto, is gevonden bij een onze belgische buren op facebook of op een forum   (door de greppel lijk ik te laag :P)

Ik kreeg deze van een maatje van me, hij vondt hem op het internet ;) deze foto is vorige week zondag gemaakt in utrecht/overvecht. Daar kwam ik onze Koentje ook nog tegen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev