Advertenties

Klets maar raak DEEL 189

Gestart door Stefan, 22 september 2012, 21:48:57

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Een update: vanmorgen liep de auto nog steeds niet lekker. Even langs de garage gegaan op weg naar mijn werk om te vragen hoe of wat en wanneer ik dan kon komen. Monteur luisterde even, loopt dus op 3 cilinders. Advies niet meer mee rijden en een leenauto meegekregen om op mijn werk te komen. Grandioze service dus en vanmiddag waarschijnlijk weer ophalen (is geen renaultgarage) dus ze moeten aan het materiaal zien te komen.

Dennis Postma

Zoals verwacht dus....

Hopelijk is het niets ernstigs. Zoals in de commercial gezegd is, komt wel goed schatje.  !-!

Karin

Dat hoop ik ook Dennis, en dank je wel lieverd haha

Remy P

Is het normaal als de auto 3000 toeren maakt bij slechts 100 km/h en 4000 toeren bij 130 km/h ?? Vind dit nogal veel namelijk.
Kan misschien ermee te maken hebben dat mijn uitlaat lekt op 3 plaatsen of heeft dit er niets mee te maken?

Rick Santbergen

Nee dat is redelijk normaal hoor.

Roadkill (Michiel)

Bij Renault is dat normaal (bij andere merken meestal niet...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remy P

Oke, thnx...kan ik daar weer rustig over zijn :q

Ard Klok

Dante

Beetje Beun de Haas houtje-touwtje oplossing... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Truckertje

Dante

[rant]M'n Deutsche Gründlichkeit van 22 jaar oud, doet het vooralsnog beter dan de 12 jaar oude Roest en narigheid... >:([/rant]

:q ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Wat er niet opzit, kan ook niet stuk gaan.  ;)

Karin

Auto is weer gemaakt. Het was de bobine zei de monteur.

De leenauto was trouwens een Daihatsu Materia. Wat een lelijke auto om te zien, vond ik, al reed hij wel lekker en veel ruimte aan de binnenkant. Maar ik was toch zo blij dat ik mijn eigen auto weer terug had.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Dante op 28 september 2012, 18:43:40
[rant]M'n Deutsche Gründlichkeit van 22 jaar oud, doet het vooralsnog beter dan de 12 jaar oude Roest en narigheid... >:([/rant]

:q ;)

om eens terug te komen op je meg, heb je nou al eens naar de stand van je gasklep huis gekeken als de auto uitstaat? (volgens mij staat die gewoon ver open)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev