Advertenties

Klets maar raak DEEL 189

Gestart door Stefan, 22 september 2012, 21:48:57

Vorige topic - Volgende topic

Nicole

Even snel tussendoor :)
Zijn er mensen die nog wat nodig hebben voor de megane?
Ik ga zo naar een sloop met alleen franse auto's namelijk. :)

Verder (voor geinteresseerdenb) vandaag bij een andere sloperij een mooi setje originele megane velgen en mooie lage spoiler, en ph2 grilletjes met chromen rand gezien. Als iemand interesse heeft kan ik zaterdag wel ff heen. ;)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Heatzone (Mark)

Zijn dat de grilletjes met honingraat en chromen rand ?  :9~

Nicole

Nee helaas met lamellen.
Bij een andere sloop stond ook een met honinggraat, maar bij ee wat het randje eraf.
Ik kan bij de andere sloop ff kijken voor je

Heatzone (Mark)

Haha, ik heb nu die met die lamellen en de honingraat zonder chromen rand, mocht je ze tegenkomen, het zou leuk zijn deze ook te hebben! 8)

Nicole

Renegade (Mark)

De chrome rand zou denk ik uitwisselbaar moeten zijn van wat ik gezien heb toen ik de mijne monteerde :)

Edwin Postma

Ik heb ze met chrome rand.
Net op de sloop gevonden toen ik voor Nicole een Laguna lip vond o-)
Interesse? PM mij dan maar even
Truckertje

Nicole

Die franse autosloperij in Groningen was 10x niks.
Mochten niet eens even rondkijken..

Karin

Heren, ik had net een probleem met mijn auto en weet niet wat het kan zijn dus vandaar ook geen nieuw topic gemaakt omdat ik niet weet wat ik er boven moet zetten.

Ik was ergens even gestopt en motor uitgezet. Na het weer starten had hij problemen om op toeren te blijven en naar mijn idee ook minder kracht om te doen wat ik wilde. Na eventjes rijden deed hij het wel beter maar de auto schudde best wel. Bij thuiskomst even in de auto blijven zitten met draaiende moter en versnelling in vrij en geen gas gegeven. Nu bleef hij wel netjes op toeren lopen. Auto schudde behoorlijk en ook de versnellingspook.

Ik wil morgen even naar de garage. Misschien hebben jullie een idee wat het kan zijn zodat ik dat aan kan geven.
Alvast bedankt voor de eventuele tips.

Dennis Postma

Als ie ook nog eens klinkt als een trekker kon ie wel eens op 3 poten lopen.

Karin

Dat is me niet opgevallen maar zal morgenochtend eens luisteren.

Tedo

Geen motorstoringslampje wat aan staat? Klinkt inderdaad als lopen op drie cilinders.

Karin

Nee helemaal niets op mijn dashboard

Roadkill (Michiel)

klinkt mij ook als op 3 poten lopen, ben je er misschien door een plas mee gereden? (dan heb je kans dat het morgen weg is)

Zo ben btw vanaf vanavond tot en met zaterdag ff Twingo chauffeur, mijn Meg staat ff bij de garage voor nieuwe schijven en blokken. En werd vanavond uit mijn werk ingehaald door een BMW M1..... (wat een mooie auto is dat,alleen zat hier een spoilerpakket op wat niet mijn smaak is)

Btw weet iemand zo uit zijn hoofd welk type lamp er in de stadslichten, binnenverlichting en achterlichten van mijn Meg zitten? (en eventueel leuke adresjes voor LED verlichting?)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

www.xenonlamp.nl  !-! heeft ook gelijk een tool op zn website waarmee je alle fittingen kunt bekijken.

Heeft trouwens iemand misschien een foto van de "plaat" die origineel onder de motor van een megane zit ? Het lijkt me binnenkort wel handig om deze na te maken in een iets sterker materiaal als kunststof 8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev