Advertenties

Klets maar raak DEEL 189

Gestart door Stefan, 22 september 2012, 21:48:57

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

zooooo. dat klinkt bruut zeg 8)
Truckertje

Christian de Vriend

Dit heb ik altijd wel eens willen doen,en horen.

Het is echt dat ik nu een 16v heb,anders had dit dagje toch wel onprettig geweest.

de 8v staat nu bij tuninghouse,Over een weekje ga ik de 8v met erwin uit elkaar halen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Vandaag een leuk dagje gehad bij Musselkanaal op wielen.
Jos ook nog even gezien en gesproken.

Zal zo eens wat foto's plaatsen. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Aantal foto's van vandaag. Heb niet veel auto's op de foto, hoofdzakelijk wat "oudjes". :)

Voor de facebookers hier meer foto's: https://www.facebook.com/#!/MusselkanaalOpWielen

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Heatzone (Mark)

Waar kan je het beste gele folie bestellen voor je mistlampen of halen?

Tedo

Dravious (Dennis)

Hey Hey mensen,

Helaas gaat mijn Renault coupe weg. Ik heb er de afgelopen 2 maanden voor kleine 1000 euro aan onderhoud en 300 aan styling ingestop. Maar helaas, een week later is de koppeling; aandrijfas; fusekogel; stab. stang er geweest.

De auto gaat zaterdag ingerolen worden voor een nieuwe Coupe... Maar dan een hyundai.

Ik vind het heel jammer om de wagen weg te doen maar ik heb er het afgelopen jaar te veel problemen mee gehad.

Ik zal zeker het forum in de gaten blijven houden en zodra als ik tijd heb weer een keertje bij een meeting langskomen.

Foto van de nieuwe coupe:

Een hele mooie auto maar toch blijft de Renault coupe ook wel erg mooi :)

Heel veel succes allemaal nog met de renaultjes!
--
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Roadkill (Michiel)

Ziet er leuk uit, maar vind ze persoonlijk echt voor geen meter rijden.... Maar hoop dat je met deze minder problemen hebt als met de Meg, iig veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dravious (Dennis)

Hoi,

Dankje :) ik hoop ook dat ik er wat meer geluk mee heb.
Het wil niet altijd wat zeggen natuurlijk maar mijn meg heeft 225.000 gereden en de hyundai 80.000 met nieuwe distributie riem, grote beurd, APK. Ik hoop inderdaad dat het wat beter gaat.

Ik heb er een proefrit in gemaakt en hij is wel lekker fel. Maar moet inderdaad toegeven dat voor comfort een megane wat lekkerder rijd  !-!

Edwin Postma

Veel plezier met je Hyundai. Zeker niet mijn ding maar dat is persoonlijk. ;)
Truckertje

Karin

Balen van je coupe, maar op een gegeven moment is het niet anders. Veel plezier met je nieuwe auto.

Fubar (Marcel)

Hopelijk ben je a.s. za. (wel :?) in het bezit van een aankoopkeuringsrapportje Y gezien je pechgevalletje :cry: van afgelopen jaar.
Thema: minder comfort, meer garantie :x ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dravious (Dennis)

Hoe bedoel je Fubar?
Van de neiuwe auto? Ik heb daar nu al ondertekende papieren van met wat er aan gaat gebeuren voor ik de sleutels krijg. En de auto is altijd bij dezelfde officiele hyundai dealer in onderhoud geweest. Anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Ik ben die beunhaas bedrijven een beetje zat. Afgelopen 2 autos niets anders dan problemen.

Ik heb nu wel wat meer betaald maar zit wel 6 maanden bovag bij :)

Fubar (Marcel)

Dravious (Dennis), je hebt mijn 'bedoelingen' uitstekend verwoord. Jammer dat je de MC vorig jaar niet bij een Bovag had gekocht, had je nu wellicht nog je MC gehad, toch?
I.i.g. veel rijplezier in je Hyundai :)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Stefan

Veel plezier van je nieuwe aanwinst Dennis.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev