Advertenties

Klets maar raak DEEL 189

Gestart door Stefan, 22 september 2012, 21:48:57

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Ik zal Jan even een mail sturen. Dit was de enige foto die ik in mijn 'archief' heb waar alleen Jan zijn auto op staat.

Heatzone (Mark)

Vrijdag een nieuwe deur ophalen voor me cabrio! De deur mist alleen een raammechanisme..
Deze moet ik even overzetten, maar ik had begrepen dat dit niet het moeilijkste klusje is?

** Weet iemand hoe je een slot overzet?

Roadkill (Michiel)

zal ff kijken of ik zaterdag anders ff jou kant kan opkomen? (deur over zetten is op zich niet moeilijk, afstellen kan wat lastiger zijn) btw hoe ga je de deur ophalen????????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Mooie CC, maar de plaat zou wel wat spannender mogen:

Edwin Postma

Toe maar, das een leuke fotoshop foto 8)7
Truckertje

Tedo

Klopt: ff een snelle, maar wel leuk toch?

Dennis Postma

Netjes. Had Jan al gemaild dus wacht die even af.

Heatzone (Mark)

Ik ga met de Subaru forester samen met me opa! helaas heb ik het aankomende weekenden druk dus wil hem de 20ste of 21ste overzetten, heb ik ook vervangend vervoer voor als het dat weekend niet af is :P. Zou wel fijn zijn als je kan helpen !-!, ik laat het je nog wel even weten 8)

JanJ

Ik heb Dennis al gemaild......vanavond ga ik proberen de foto's weer actief te krijgen en hem een betere foto te sturen.....

Dennis Postma

Intussen heb ik de foto op de frontpage aangepast. Het is toch de foto die hierboven staat geworden.
Intussen heeft Jan er voorgezorgd dat een aantal foto's in zijn projectpagina weer werken.  !-!

Rogier

Rebecca Fontijn

zo wat een sh*tweer zeg weer en natte auto wordt er nu een beetje pissig vanzelf .
volgende vrijdag afspraak bij de garage en ik haal em niet eerder dan het probleem opgelost is

Roadkill (Michiel)

Is het nou nog niet opgelost?????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn

ik dacht van wel Michiel maar helaas begin er aardig kriegel van te worden nu

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev