Advertenties

Klets maar raak DEEL 189

Gestart door Stefan, 22 september 2012, 21:48:57

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Nicole, die groene mist nog een onderlip :O, verder leuke auto!

Karin

Voor de mensen die a.s. zaterdag niets te doen hebben en van oude auto's, brommers en motoren houden. Kijk eens onder www.hetbarrel.com.

Rogier

Maandje oktober is al weer aan de gang, waar blijft de nieuwe auto van de maand :D

Mark jij had toch die gelaserde achterlichten gekocht via e-bay ? heb je ze al ontvangen ?

Dennis Postma

Komt goed Rogier. Ook wij moeten er even aan wennen dat er een auto van de maand is. Maar komt goed. ;)

Heatzone (Mark)

Ja ik heb zelfs al een foto een tijdje terug gepost! !-!

Rogier

Ik vindt ze wel mooi, maar persoonlijk te donker voor jou auto (A) maar wel mooi dat je ze toch ontvangen hebt !-!

Roadkill (Michiel)

@Rogier kan je vertellen dat ze in het echt erg goed staan hoor ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Nu moet ik alleen me kentekenbak nog in dezelfde kleur laten spuiten en de overige 2 lichtjes donker maken!

Rogier

@michiel, dan moet dat maar is gebeuren he :P foto's zijn altijd anders dan in real life he ;)

Dennis Postma

Mark, als je toch jekentekenbak laat spuiten zou ik je achterlichten ook laten doen. Het is nu wel heel erg zwart en iets te veel aanwezig. Ik denk dat als je ze laat mee spuiten en je de mistlichten ook zwart maakt het een mooi geheel vormt.

Rogier

De achterlichten zijn gelaserd dus wat bedoel jij dan met laten spuiten Dennis ?

Dennis Postma

Waar normaal de kappen zitten in kleur laten spuiten. Je houd dan 2 zwarte ronde lichten over per unit.

Heatzone (Mark)

Hmm, wel een leuke suggestie, maar dat vind ik zelf eerlijk gezegd niet heel mooi. Zelf wil ik de kentekenbak in kleur in de mistlampen erin donker maken. Op de afsluitmeeting kunnen jullie de lichten in het echt zien, dat is altijd beter als een foto !-!

Tedo

Benjamin Renon

Op een Ferrari staat dit mooi, maar op een Mégane vind ik het persoonlijk niet uit zien vanwege het lange stuk naar beneden wat in kleur is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev