Advertenties

dakspoiler probleem

Gestart door coupe-monte-carlo, 10 mei 2005, 13:37:11

Vorige topic - Volgende topic

coupe-monte-carlo

mijn achterruitenwisser kom tegen mijn dakspoiler aan, en komt nog maar tot de helft dus en blijft dan achter mijn dakspoiler haken.
is dit een probleem voor de apk als ik de ruitenwisser "uitschakel" ?

sebastiaan

over de apk kan ik gaan antwoord geven maar vaag is het wel zeg..
is die te laag gemonteerd dan?

coupe-monte-carlo

yups, k heb hem net iets te laag gemonteerd inderdaad.
maar heb voor de zekerheid wat extra kit gebruikt  ;D
dus wil hem eigenlijk liever ook niet weer loshalen :-\

Jeroen

Kleinere ruitenwisser ?

coupe-monte-carlo

tsjah, is misschien een optie, maar twijfel eraan of dit gaat lukken achter, omdat het geen standaard geval is wat je zo effe bij een tankstation haalt zeg maar....
volgens mij is het een eigen creatie van de renault wat op merk type besteld moet worden ofzo.

k denk dat ik er maar gewoon een stuk afknip dan.....
mocht het bij de apk problemen geven

EbOoZ

Ach... dat zal toch niet? Er zijn zat auto's zonder ruitenwisser achter, dan zouden die allemaal niet door de APK komen lijkt mij :)

Ferdi

volgens mij is het niet verplicht... daarentegen achterruit verwarming weer wel... maar dit weet ik niet zeker

coupe-monte-carlo

Citaat van: Danny "EbOoZ" op 10 mei 2005, 14:37:28
Ach... dat zal toch niet? Er zijn zat auto's zonder ruitenwisser achter, dan zouden die allemaal niet door de APK komen lijkt mij :)

tsjah, maar met gorldels is het bijvoorbeeld, als je ze achterin niet hebt is het niet verplicht .
heb je ze wel, is het wel zo dat ze moeten werken .
kan/kon zijn dat dit met de achterruitenwisser wel zo is

Edgar

Heb mijn achterruitenwisser eens bestudeerd en je kan het wisser gedeelte er zo af halen zit gewoon geklikt dus een kleinere lijkt mij geen probleem eens proberen bij halfords of automat...

Jeroen

Volgens mij is het bij de APK zo, dat als iets erop zit het ook moet werken.
Dus bijv. wel mistlampen, dan moeten ze het ook doen.

EbOoZ

Weet je dat zeker? Want ik had hiervoor zo'n oldskool BMW 316 uit 1986 en die mistlampen zaten er wel, maar deden het niet (draadjes door geknipt) en daar heb ik nooit gezeur mee gehad.

Of ik moet gematst zijn ofziets ;D

Jeroen

Ik weet niet of dit nu nog is.

Ik had vroeger een 5 GT Turbo, en daar zaten voor de koplampen kleine wissertjes.
En blijkbaar vonden mensen het leuk om die dingen te verbuigen.

Bij een APK was dit afkeur en moest ik nieuwe laten plaatsen of ze helemaal weghalen.
Ik praat nu wel over meer dan 10 jaar terug, maar het is me altijd bijgebleven.

EbOoZ

Hahaha een traumatische ervaring dus :)

Maar goed, je kan het natuurlijk ook altijd navragen matthijs bij de garage waar je hem laat keuren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev