Advertenties


Een andere auto......... DEEL 13

Gestart door Dennis Postma, 17 september 2012, 14:07:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

matthew

Dank jullie wel allemaal.

Ik heb hem inmiddels onder de carpoort staan.
Rijdt echt goed.

Meg3 rs was ook leuk geweest,maar voor ik de clio rs kocht was ik ook al met een 3serie bezig geweest en dat heeft me niet los gelaten,en uiteindelijk deze is het geworden met leuke opties erop.

Stefan

Nou, veel plezier ermee Matthew !-!
Hou hem heel (en mooi) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

valt me wel een beetje van je tegen hoor Matthew, dacht dat jij Renault rijder was in hart en nieren :P

Nu even zonder gein, echt serieus een ontzettende mooie bolide, ik vraag me toch af hoe je dat doet steeds een stap na een klasse hoger :P

matthew

Ik ben toch penningmeester hier  :q  :D.



Rogier

aaaahhh daar gaat de contributie heen hahahahaha.

Dante

Iedereen een rondje rijden ermee op de parkeerplaats bij de volgende meeting dan..! :D ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier


Roadkill (Michiel)

Rijden, dit is een achterwiel aangedreven bak he, dus dat word een nieuw meeting idee, driften in de bmw van Mathew.... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Hoezo driftig l- 8)7, ik heb helemaal geen BMW :neen: :grin:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

Dat was ik dan ook zeker wel van plan Michiel :D. Ik denk dat ik ook wel een jaartje penningmeester wil zijn :P

Stony (Robert)

Ik kan morgen ook mijn 'nieuwe' auto halen! Ik rijd niet meer genoeg kms zodat diesel voor me uitkan, dus was al een klein poosje aan het kijken naar een andere auto! En aangezien ik in de megane steeds minder vertrouwen krijg, aangezien het dakraam (weer) lekt, onwijs slecht start, distributieriem vervangen moet worden, aangezien de spanrollen al beginnen te joelen, en carterdruk veel te hoog is, heb ik hem zaterdag ingeruild op een Clio 1.6 16v uit 2004! fotos komen hopelijk morgen! en er komen vast nog een paar onderdeeltjes te koop te staan komende weken! ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Edwin Postma

Goed bezig Robertje !-!
Wie is de volgende die de overstap maakt naar een clio? :?

Maar kom binnenkort maar is langs. even een paar foto's schieten met beide of alle 3 de clio's haha 8)7 :D
Truckertje

Benjamin Renon

Gefeliciteerd. Er komen nog steeds meer Clio rijders. Gelukkig hebben we nog genoeg Mégane rijders in het bestand. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

iedereen aan de clio tegenwoordig  :)

een ander lid denkt ook aan een clio,echter een RS model.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev