Advertenties


Een andere auto......... DEEL 13

Gestart door Dennis Postma, 17 september 2012, 14:07:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

matthew

Leuk Auto Jan, vind het wel erg jammer dat je knappe cc weg gaat.

Edwin Postma

Is een leuke auto Jan.
Maar in vergelijking met de cc vind ik het een acteruitgang l-
Truckertje

Dennis Postma

Leuk karretje Jan. M'n schoonzusje heeft er ook een gehad, rijd goed. Alleen die twinair klinkt als een brommobiel.

JanJ

Altijd grappig om te zien hoe men reageert als je een nieuwe auto hebt gekocht. Bijvoorbeeld vindt Edje het een achteruitgang terwijl hij zelf van een megane cabrio in een clio stapt...........................ieder zijn of haar eigen mening lijkt mij............en ja natuurlijk vind ik het aan de ene kant ook jammer dat de CC de deur uitgaat maar dat gebeurt natuurlijk ook niet zonder redenen.

Edwin Postma

Ik bedoel natuurlijk niet de grote. Maar het uiterlijk van de auto.
Maar dat is mijn mening. 8)7
Truckertje

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Luigi (zou mijn dochter van 3 zeggen)! Leuke auto, veel beter opgedroogd dan haar zusje, de Ford Ka. Benieuwd of je CC goed (en misschien wel weer hier) terechtkomt.

JanJ

Gisteren "afscheid" genomen van de CC en de nieuwe aanwinst een Fiat 500 er voor in de plaats gekregen...........

Voor velen misschien een vreemde keuze (zeker na een Renault verleden, 1x R19 en 3x een Megane Coupe) maar voor ons gezien de dingen die eraan zaten te komen bij de CC een waardige opvolger.........  :)

Karin

Het gaat erom dat je het zelf ziet zitten van behoorlijk groot naar aardig wat kleiner (ik vind het een leuk autotje die 500). Vind het wel jammer dat er weer een cc weg is bij de club.

Roadkill (Michiel)

Niks mis met een 500, maar om het nou een "waardige" opvolger te noemen, nee dan had er iets vergelijkbaars terug moeten komen, hier zit toch echt een klasse verschil tussen (imho)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Maakt allemaal niet uit uiteindelijk, zo heeft iedereen zijn eigen overwegingen in het leven. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Tuurlijk is de 500 niet te vergelijken met een cc. Maar dat maakt het niet een saaie auto. Het zijn leuke wagentjes die ook nog eens goed rijden. Enige minpunt vind ik het geluid van de twinair motor en in sommige gevallen de Barbie roze kleur  :q. Heb zelf een keer met een Abbart mogen rijden, dat zijn echt bommetjes. :D _o_

Veel plezier er mee Jan.

Karin

Dennis, past toch hardstikke goed bij jij dat barbie roze  :D :D

Dennis Postma


Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev