Advertenties


4 november 2012 - Afsluitmeeting RTC @ VKV Zaltbommel

Gestart door Benjamin Renon, 13 september 2012, 22:54:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Devilcoupe


Karin

Is geen verkeerde vraag. Voor een klein bedrag per jaar ben je lid. Dit vind je in het volgende topic:

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11007.0

Rogier

hahaha hij kan het nu niet meer missen in iedergeval :D

Karin

Er zit denk ik een kleine vertraging in de site. Ik kreeg geen melding dat er nog iemand anders had gepost in de tijd dat ik het plaatste, wat anders wel gebeurd.

Devilcoupe

Nee inderdaad Rogier. Ik heb hem dan ook 3x gelezen natuurlijk.  !-!

Alvast bedankt iedereen ik ga het zeker overwegen. Lijkt me gezellig! Ik ben pas 18 maar ja leeftijd kent geen grenzen natuurlijk.
Ik denk dat ik na de winter een heel eind ben. 4 November is een goeie optie om te beginnen in ieder geval.

Iemand die naar Motorshow Essen gaat 9 december toevallig.  :q

matthew

-Frank  (meg 1 ph1 coupe)
-Nick    (meg 2 Ph1)
-Mark (Meg 1 ph2 cabrio)
-Edwin (Clio 2 ph3)
-Paul (megane 1 Ph2 Cabrio of Laguna 2 Ph2 dci)
-Mark (Meg 1 ph2 Classic) o.v.b.
-Matthew (Clio3 RS)


Karin

- Frank  (meg 1 ph1 coupe)
- Nick    (meg 2 Ph1)
- Mark (Meg 1 ph2 cabrio)
- Edwin (Clio 2 ph3)
- Paul (megane 1 Ph2 Cabrio of Laguna 2 Ph2 dci)
- Mark (Meg 1 ph2 Classic) o.v.b.
- Matthew (Clio3 RS)
- Karin (megane 1 Ph2 Cabrio)

Mezelf maar even toegevoegd anders wordt het zo'n herenclub.

matthew

Floor gaat ook mee dus je bent niet alleen,en een oud collega van me wil ook wel komen kijken.

Maar die weet nog niet met welke auto de meg2 RS Diesel met 175pk of een 5 alpine turbo van 1982.

Thijs

#40
- Frank  (meg 1 ph1 coupe)
- Nick    (meg 2 Ph1)
- Mark (Meg 1 ph2 cabrio)
- Edwin (Clio 2 ph3)
- Paul (megane 1 Ph2 Cabrio of Laguna 2 Ph2 dci)
- Mark (Meg 1 ph2 Classic) o.v.b.
- Matthew (Clio3 RS)
- Karin (megane 1 Ph2 Cabrio)
- Thijs (megane 1 Ph1 Coupé) Als me planning niet anders word op het werk.

Wellicht wordt het weer eens tijd om weer wat gezichten te zien na een korte stilte vol veranderingen o-)

Update: Gaat hem voor mij niet meer worden :neen: Zondag ingepland voor koopzondag... l-



Haast je wanneer je tijd hebt, dan heb je tijd wanneer je haast hebt!

Heatzone (Mark)

#41
Het is a.s. zondag al! Bij de openingsmeeting hadden we een veel grotere opkomst van de Meganeclub!

Rick, Rogier, Tedo, Dennis, Michiel, Nicole, Dante, Roy ?


Karin

Het wordt er nog eentje minder bij de opkomst. Ik heb me opgegeven maar voel me nog steeds niet lekker (zit al bijna 2 weken thuis) dus het lijkt me niet slim om hier naar toe te gaan. Vind het wel erg jammer.

Rogier

@ Heatzone (mark), zoals ik aan gaf in het begin ga ik niet meer na de meetings van RTC. Ik vindt de organisatie van de RTC erg beroerd, op de openings meeting had ik het ook al met een half uurtje gezien, maar wilde niet tevroeg afhaken i.v.m. de gezelligheid onder de club.

En om nog een reden op te geven waarom ik niet kom, die week erop gaan we gezellig met de club iets doen, verheug ik me meer op ;)

Heatzone (Mark)

@ Rogier, jammer!

De reden dat ik het eigenlijk vraag, is omdat ik het op de openingsmeeting super gezellig vond, het heenrijden vooral ;)!
En om iedereen ze auto in het echt eens te bekijken. De opkomst dit keer viel me eigenlijk goed tegen. Dat het niet helemaal soepel liep met het terrein opkomen, tja... haha we waren dan ook wel wat laat met de hele Megane club.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev