Advertenties


4 november 2012 - Afsluitmeeting RTC @ VKV Zaltbommel

Gestart door Benjamin Renon, 13 september 2012, 22:54:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: Heatzone (Mark) op 29 oktober 2012, 14:02:39
Het is a.s. zondag al! Bij de openingsmeeting hadden we een veel grotere opkomst van de Meganeclub!

Rick, Rogier, Tedo, Dennis, Michiel, Nicole, Dante, Roy ?



Ik zit in Barcelona.

Dus vandaar afwezig ;)

Edwin Postma

Truckertje

Dante

Ik ben er niet bij i.v.m. werk & het feit dat ik met een VAG zou moeten komen... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Koentje

Ik ben er nie bij omdat we een week later club meeting.

Roy.


juul

Hier het zelfde volgende week RMC- meeting. Plus vriendin is hele weekend werken en zit dan met de kleine meid hé

Benjamin Renon

Is er iemand bekend daar om een plek af te spreken om eerste samen te komen en dan gezamenlijk naar het terrein te rijden?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Ik ben er waarschijnlijk niet bij, weer word waarschijnlijk ook helemaal ruk dus ik sla over, volgend jaar maar weer
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik ga er ook niet heen, ik ga liever naar de RMC meeting.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Citaat van: Benjamin Renon op 29 oktober 2012, 20:35:12
Is er iemand bekend daar om een plek af te spreken om eerste samen te komen en dan gezamenlijk naar het terrein te rijden?
Zit er geen Mac of carpool in de buurt?
Truckertje

Renegade (Mark)

Er zit een parkeerplaats/restaurant vlak voor de afrit voor de mensen die vanuit het zuiden komen, vanuit het noorden betekend dat dat er iets door gereden moet worden en dan omkeren door de snelweg af en weer op te gaan. De lucht heet het stukje, voor de rest kan ik geen andere goede plek vinden op de satelietkaart.

Roy (Coup a One)

@ Heatzone (mark),

Jammer genoeg kan ik als assistent klassementsproefleider in opleiding (niet onder mijn toezegging uit) v.d. euregio rally niet aanwezig zijn bij het evenement in Zaltbommel, als je een meerdere van hobby's hebt zul je keuzes moeten maken _o_

11-November zal ik zekers aanwezig zijn bij de RMC meeting (hopelijk treffen we elkaar dan) ;)

Roadkill (Michiel)

Misschien dat ik er wel ben, hangt van het weer af, en aangezien ik gisteren te horen kreeg dat ik per 1 januari bakken met vrije tijd, maar een stuk minder geld heb, ben ik ook ff het een en ander op een rijtje  te zetten zodat er wat meer balans in komt...... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Haha jammer om te horen allemaal jongens! Voor wat betreft de RMC meeting, ik ben nog geen lid en ook volgende week niet in de gelegenheid !-!. Dacht misschien leuk om lid te worden ter plekke a.s. zondag.

Jammer dat er dit jaar zo weinig heen gaan. Maar bij sommige opzich wel begrijpelijk.
@ Erwin, haha why not do both?

Dante

Voor iemand die uit Goes e.o. komt, is noch Zaltbommel, noch Nieuw Loosdrecht om de hoek & kan ik me met de huidige benzineprijzen het concept "kiezen of delen" wel voorstellen. Dan liever de RMC dan een RTC meeting ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev