Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 53

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 16:26:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.


Renegade (Mark)



Gisteravond de nieuwe koplampen opgehaald. Heb ze ook nog even aan een 12v voeding gehangen en ik moet zeggen, ik ben toch wel een beetje fan van de ccfl's ! Nu nog een mooie folie uitzoeken om erover te doen en dan hopelijk voor 4 november monteren.

Trouwens ook een hele aardige verkoper ! Hij verkoopt zijn complete break in onderdelen, misschien interessant voor Dante (als je plaatwerk nodig zou hebben) want zo op het oog was het dezelfde kleur http://verkopers.marktplaats.nl/7886935

Heatzone (Mark)



mark

Ik heb vandaag na het werk nog ff een slagtrekker gekocht bij de brezan, voor aankomend weekend voor mijn achteras >:D >:D >:D


Renegade (Mark)

Van,


Naar,


Niet de viezigheid die eraf is, ze zijn in de straat met de waterleiding bezig en de buurman vond het nodig om de stoep af te spuiten waar mijn auto schuin voor stond l- maar de wielen zijn nog eens 5mm naar buiten !-! de 10mm spoorverbreders waren toch al kapot gedraaid zoals bij velen gebeurd dus maar een setje 15mm ertussen !-!

Nu nog alle lampjes bestellen, koplampfolie en wat stekkertjes om te solderen en de koplampen kunnen er ook in :q

mark

#201
goed bezig !-!, welke maat zijn die kt5's ? ben eigenlijk wel benieuwt of ze ook in 15 inch verkrijgbaar zijn

(edit: oke ze zijn ook in 15 duims verkrijgbaar 8) )

Roadkill (Michiel)

Zondag de meg dus ff op standje Hummer gezet, niet meer mee gereden die dag, dus maandag kwam ik totaal geradbraakt aan op mijn werk, mijn hemel wat stuiterd dat zeg.... Maar gelukkig niet meteen weer naar beneden geschroefd maar ff door gebeten. Auto begint alweer meer normaal te rijden, is zelfs alweer een cm ingezakt naar mijn gevoel (al heb ik nog steeds het idee dat ik hem hem nu zo de Sahara in kan sturen zonder ook maar ergens vast te komen zitten)... Ben benieuwd of ie van het voorjaar uiteindelijk misschien lager komt dan voorheen? (heb de schroefset vanaf begin af aan max omlaag gehad dus misschien dat nu de veren iets verder ingedrukt worden?? Verder vind ik het geen porem hoe die nu staat, maar ja vorige winter een paar flinke klompen ijs tegen de bumper gehad, dan maar ff iets omhoog (cm of 4-5.. :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Helaas zat mijn linker torsie staaf helemaal vast gerot dus ik kon achter niet verlagen vandaag
(de rechter torsie as daar in tegen, die was met 2 zachte tikken los >:( )

ik ben er vandaag wel achter gekomen dat mijn las skills een stuk beter zijn geworden :)

Heb vandaag mijn lompe uitlaatdemper er onder gelast (een freeflow demper van carbon en rvs 8) )

Ik zal morgen middag wel ff een paar plaatjes schieten  !-!

Renegade (Mark)

Als je hem dan op de brug hebt staan en 1 staaf is er uit dan kun je proberen om onder de auto de andere van binnenuit naar buiten te slaan, ik heb ergens gelezen dat dat gewoon moet kunnen. Alleen moet je dan wel even opletten dat je het plaatje dat in de brug tussen de staven zit niet kwijtraakt.

mark

ach ja, ik breng mijn hb van de zomer wel ff een keer naar joost ;)

Ik ga binnenkort nog ff een keer de stalen velgjes opknappen (en de rotte plekken aan de binnenkant van de wielkasten bijwerken ) en dan vind ik het wel goed voor deze winter

Nicole

Citaat van: mark op 24 oktober 2012, 19:37:30
Ik heb vandaag na het werk nog ff een slagtrekker gekocht bij de brezan, voor aankomend weekend voor mijn achteras >:D >:D >:D


mag ik vragen hoeveel hij je gekost heeft?
:)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!


mark

#208
Mijn hb is voor nog iets doorgezakt en ik zou nog ff een foto van de uitlaat maken dus bij deze:


De uitlaat mag nog iets verder naar boven toe, dus daar ga ik binnenkort nog ff mee bezig

Koentje


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev