Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 53

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 16:26:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Hier gaat het net zo Koen :P
Impreza sinds 28 maart 12.000km erbij haha.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!


Edwin Postma

Truckertje


Nicole

Citaat van: Koen op 20 oktober 2012, 18:24:01
12.000 zelf gereden? :P
Zo goed als :)
Roy heeft hem uiteraard ook weleens mee (al gebeurd dat niet vaak haha)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!


juul

dat zijn flink wat kilometers. Heb er zelf vanaf eind januari (toen ik hem op 200.000km zette) nu iets meer als 11.000 km gereden.

Morgen weer sleutelen want ook ik heb nu dan toch het tikken van de recirculatieklep. En wat kleine dingetjes doen, kijken wat er
moet gebeuren voor de winter.

mark

Ik heb gisteren een vmaxx schroefsetje onder de megane gemonteerd
ze is voor 35mm gezakt (en de achteras is volgende week aan de beurt, had nog geen fatsoenlijke slagtrekker ;) )


Renegade (Mark)

Nice ! Ziet er al een stuk dikker uit zo met de wielkasten wat opgevuld !-!

mark

dankje  !-!

Ik kan nu nog gewoon recht over de drempels bij ons dus misschien nog 1 cm voor zakken
Maar de achter as is nog eerst ff aan de beurt !-!

Renegade (Mark)

Drempels worden door de meeste mensen wat overschat :q een beetje vloeiend lopende drempel kan ik zonder de grond te raken op mijn hoogte makkelijk nemen, een beetje slechte weg levert meer problemen op :)

Tedo

Nu nog waar het wat mij betreft altijd mee begint: een setje lichtmetaal!

mark

@ Tedo van de zomer komen er licht metalen velgen onder !-!
Ik ga met de winterwissel de stalen velgen nog ff een leuk kleurtje geven  :D

Roadkill (Michiel)

Enne als het niet recht kan dan maar scheef..... ( stond gisteren bij de Ooijevaar gewoon ff te balanceren met 2 wielen van de gornd :D ) Maar goed voorlopig heb ik daar geen last meer van, heb vanmiddag de Meg maar weer wat omhoog geschroefd, beter nu dan dat ie nog laag staat en het zou ineens gaan sneeuwen..... (al zal dat voorlopig wel meevallen) Verder nog 2 kleine dingetjes gemonteerd in de Meg 1 ori brillenhouder 2 dat ding in het midden van je ruit waarin de zonnekleppen klikken vervangen door 1 uit een Laguna2 waar ruimte in zit voor de mic van de carkit (en ook meteen de mic van de parrot dus in verstopt) Verder wilde ik een automatisch dimmende binnenspiegel in de Twingo bouwen, maar daar is me meissie het niet mee eens dus die gaat de verkoop weer in (de spiegel dan :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Nou bij deze dan een foto van het geen wat inmiddels wel benoemd mag worden tot, roffel roffel roffel roffel, jawel, doe die handjes maar in de lucht! Hier is ie dan! Het slechtst bewaarde geheim in de geschiedenis van de RMC!  8)7

Aangezien Edwin zijn Megane komende week gaat omruilen voor een Clio is gisteren de schroefset van Edwin zijn cabrio over gezet naar de mijne. Aangezien Edwin de auto daar waar mogelijk zo orgineel mogelijk weer in moest ruilen zijn de orginele veren van mijn auto onder Edje zijn cabrio gekomen.



Helaas moest ik zelf werken gisteren maar Edwin en Janneke hebben de auto's meegenomen naar Roy en Nicole waar Roy het zaakje heeft over gezet.

Zoals jullie al wel zien is de achterkant nog niet gezakt. Dit bleek toch iets anders te zijn dan bij een coupe waardoor de cabrio op een brug moet. En dat is nou ongeveer het enige wat Roy niet in huis heeft.  ;) Maar daar ga ik uiteraard nog achteraan.

Verder zal ik de komende tijd bezig gaan met het opknappen van de velgen. Ik ga het eerst zelf proberen, mocht ik het zelf dan verprutsen kan ik ze altijd nog laten opknappen.



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev