Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 53

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 16:26:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


Renegade (Mark)

Citaat van: dhoogmansautos op 26 september 2012, 22:11:29
he die mark

zeer mooi verlaagd echt uniek !-!

Even nog een setje spoorverbreders en dan de voorkant ook nog verder omlaag !-! Hij heeft trouwens maar 2x aangelopen, op de snelweg bij een wat flinkere hobbel op de spitsstrook en toen ik net ff wat te snel een drempel af ging. Aan de voorkant 0,0 problemen, ook niet met drempels, dat moet dus platter _o_

Dravious (Dennis)

Ben weer bezig geweest met de auto de afgelopen paar weken  :q
Hier wat foto's

Nieuwe achterlichten


Nieuwe knipperlichten


Groene interieur lampjes


Neon onder dashboard (Ook passagier)


Ik vroeg me alleen af of het ook is toegestaan om Neon bij de achterruit te monteren (op hoedeplank)
Iemand een idee daarover?
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Heatzone (Mark)


Edwin Postma

Leuke updates. Die achterlichten zijn echt de mooiste voor de megane !-!

Of die neon achter mag weet ik niet.
Volgens mij mag je die boven in ook niet hebben. ;)
Truckertje

Heatzone (Mark)

Dat zijn ze interieur lampjes edje..! Deze staat tijdens het rijden (als het goed is) niet aan!

Volgens mij mag je best neon bij je hoedenplank neerleggen/inbouwen, als het maar niet aanstaat tijdens het rijden.

Edwin Postma

dat snap ik. maar bedoel dan idd ook tijdens het rijden
Truckertje

Dennis Postma

Dat zijn inderdaad de mooiste aftermarket lichten. Zeker op een gele staan die zwarte super.

Zelf heb ik intussen even een paar onderdeeltjes met Edwin gewisseld.

Lagunalip:


Deurgreepjes binnen:


Er is nog een ding wat er van Edwin zijn auto over gaat naar de mijne, en dat is de schroefset.
Daarna is het alleen nog een kwestie van wat zaken spuiten, daarna is de auto voor mij wel zo goed als klaar.

Heatzone (Mark)


Tedo

Mooi!  !-!
(al snap ik niet waarom je niet meteen een gehele car-swap hebt gedaan).

Tedo

Citaat van: edje op 27 september 2012, 11:45:57
Die achterlichten zijn echt de mooiste voor de megane !-!

Maar dan wel met Silvervision knipperbollen erin!

Dennis Postma

Thanks.

@Tedo, daar heb ik meerdere redenen voor. A: Het zal dan altijd 'de auto van Edje' blijven. B: Ik ben wel erg wijs met dit kleurtje. C: Gezien het woon-werk verkeer bevalt de zuinigheid van de 1.4 16V mij ook erg goed en vallen de prestaties mij niet tegen.

Tedo


Edwin Postma

Truckertje

Renegade (Mark)

Even snel wat plaatjes gemaakt met de telefoon aangezien ik toch even wat moest opmeten,





Het opmeten was voor spoorverbreders aan de voorkant :grin: achter mooi in de wielkasten en dan voor nog "wheelgap" ziet natuurlijk niet uit maar lager ging niet omdat de velg tegen de stelring aankomt... 10mm spoorverbreders komen er dus aan :q

Ook nog even een leuke sticker besteld:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev