Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 53

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 16:26:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

We hebben afgelopen week de auto van Floor onder handen laten nemen door Pierre,
Met het volgende mooie resultaat als gevolg:







De auto had hier en daar wat lichte krasjes en alles is verdwenen.

Hulde aan Pierre  _o_ _o_ !-!  :grin:



Roadkill (Michiel)

Citaat van: Karin op 23 september 2012, 11:14:18
Ziet er allemaal netjes uit heren.

@ Michiel, die kat van jullie die haalt wat streken uit. Kon hij/zij er nog zelf uitkomen of moesten jullie dat doen?

Ze kon er nog zelf uitkomen, michael is meteen hier nieuwe beste vriend, hij had Tyraps mee en ze heeft een tyrap fetisj....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

J to the H (Jeroen)

#49
Zoals ik hier een tijdje geleden heb gepost, heb ik van renault een accesoirecheque gekregen twv 200 euro vanwege mijn verloren spoiler.
Inmiddels zit de nieuwe spoiler erop en ziet er weer netjes uit:




Ik wist eerst totaat niet wat ik met deze cheque wou doen, maar een collega kwam met de tip vloermatten.

Na geinformeerd te hebben wat die kosten voor mijn type, ben ik daar maar heel snel op teruggekomen (140 euro)

Dus heb ik voor 199,- een parrot carkit systeem gekozen. de MKi-9200, wat een cool apperaatje is dat zeg.
Geinstalleerd en wel ziet dat er als volgt uit:




Ik vind het oerlelijk als dat schermpje bovenop het middenconsole te zien is, dus netjes weggewerkt tussen stuur en middenconsole.
Aangezien mijn volledige interieur beige is, is de (zwarte) microfoon lelijk als ik die aan de binnenspiegel zou monteren.
Dus die zit mooi verscholen in het bakje onder de radio.





Hier zit de microfoon op mij gericht.



en netjes weggedraaid.
Ook zie je mijn oplaadkabel en jack voor muziek om mijn telefoon aan te sluiten.



De parrot bevalt heel goed, en je hebt zoveel mogelijkheden om muziek af te spelen (bluetooth van mijn telefoon, Jack voor een mp-3 speler, usb voor een usbstickje, SD-card reader en, maar voor mij overbodig, een iphone aansluiting.)

Enige nadeel wat ik nu nog heb is dat de standaard aansluiting van de parrot tussen de boxen en de radio zit. Als ik muziek via de parrot af wil spelen speelt ie rechtstreeks naar de boxen, dus de radio wordt omzeilt. De parrot heeft een redelijke ingebouwde versterker, en het geluid is ook echt wel goed te noemen.
Maar omdat hij de radio omzeilt maakt hij geen gebruik van de sub.

Jammer, maar op te lossen, want er zitten ook nog 2 draadjes aan de parrot waar ik tulp stekkertjes op kan solderen, en dan gaat ie wel via de radio... (projectje voor de toekomst).

Ach ben nou toch bezig met foto's posten (hoop dat jullie er nog niet zat van zijn),
Hier nog een foto van mijn sub.
Niet het beste, wel genoeg.




Roadkill (Michiel)

mooiste plek voor de parrot, heb hem daar ook, enkel ik heb wel de mic net boven de spiegel
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

Matthew nu zal Floortje vast ook wel zo glimmen als een spiegel :)

En voor Pierre "supper mooi werk afgeleverd" !-!

MichL

Volgende keer zal ik die bus tyraps wel weer meenemen!
Jammer dat we geen foto van de verstopactie van de kat hebben gemaakt!

Kwam met gemak de straat nog in met de nieuwe lip, dus toch nadenken over verder verlagen..!

Vandaag even gekeken voor standaard achterlampen

Karin

Jeroen, ziet er netjes uit. Die automatten had ik ook niet genomen voor dat geld, aan je parrot is het beter besteed.

Tedo


Roadkill (Michiel)

@Michl: als je volgende keer je motorkap weer open zet kunnen we waarschijnlijk wel foto maken, anders verstop je er een tyrap in :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

@Matthew en Floor. Die staat er weer netjes bij. Goed werk Pierre.

Ik ga morgen de 15 inch omruilen voor de 17inch BSA's die hier onlangs te ruil werden aangeboden. Het zijn wel opknappers (spuitwerk), maar er zitten nog goeie banden omheen. Foto's volgen.

Stefan

Ik zag ze te koop staan idd.
Even opknappen en je hebt weer een knappe set wielen eronder hangen Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev