Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 53

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 16:26:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Benjamin Renon

Jullie zijn goed bezig geweest! Ziet er allemaal super uit! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

#32
Ik heb gisteren mijn geluids installatie aangesloten

En ik zou nog een plekje uitzoeken voor de tweeters van mijn composetje, nou die heb ik gevonden.
Ik heb ze net achter de hendel van de motorkap geplaatst en aan de rechter kant op de zelfde plek ;)

En de bedrading natuurlijk op de kofferbak na helemaal buiten het zicht verstopt !-!

(edit: weet iemand hoe ik deze foto op een normaal formaat krijg)
probleem verholpen !-!

JB

#33
Citaat van: Remy P op 22 september 2012, 19:30:20
Ja, is een Laguna lip ;) vind ik persoonlijk net iets sympathieker ogen dan de Espace-lip.

Van welk type  Laguna komt dat af? Bouwjaar? Past dat zonder hakken en zagen?
Vindt em wel kicke, dus dat wordt ff zoeken voor me
- Al ff gezocht qua bouwjaar. Rond 1995. Das wordt een mzzltje dus om te vinden.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Tedo op 22 september 2012, 19:32:12
Helemaal mee eens!  Y

@Michiel: welke lip heb je op die grijze coupe gezet? Is dat een Laguna I Ph. 2 lip?

Yup, vind hem persoonlijk erg dik en strak staan op een Meg1, vind de lip van een ph1 ook dik,maar dit vind ik persoonlijk strakker
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Inderdaad, zelfs strakker dan met die luchtsleuven. Paste het niet op jouw grand tour?

Roadkill (Michiel)

Nee de MegII is smaller.... (oh btw mag van mijn meissie niet te veel meer met je omgaan na je mailtje :D :D :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Haha: ik dacht dat jij wel wist hoe je dat moet doen bij vrouwen en vriendinnen: nooit van tevoren laten zien of vertellen, maar gewoon terloops aanschaffen  :D


Roadkill (Michiel)

Eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel gaat veranderen aan de Twingo, nou ja de logo's zullen worden geblingd, en de speakers ter zijner tijd vervangen.. Btw waarschijnlijk word mijn Meg ook geblingd maar dat zal heel anders worden dan de logo's die Denice tot nu toe gedaan heeft......
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Haha, we waren lekker zo bezig vanmiddag he Michiel! Stond hem erg goed die lip! Deze lip is aan de zijkanten iets langer als de bumper van een meg 1 dus we hebben een kleine stukje subtiel afgezaagd!

Roadkill (Michiel)

Oh ja enne we doen tegenwoordig ook aan parafaan inspecties, nou ja we; de poes :D :D :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Remy P

@ JBABE: je moet gewoon even zoeken op de sloop, tweedehands etc.

De enige aanpassing die je moet doen is aan beide zijkanten stukje afzagen.

Karin

Ziet er allemaal netjes uit heren.

@ Michiel, die kat van jullie die haalt wat streken uit. Kon hij/zij er nog zelf uitkomen of moesten jullie dat doen?

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev