Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 53

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 16:26:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 25 september 2012, 17:14:34
Haha. Denk niet dat goud mooi zal staan. ;)

Maar ze rollen wel met je mee ;)

Dus de volgende keer komt Dennis daar aangescheurt op de BSA :D


Rodney

had je wel even om een koffie kunnen komen dennis ! heerhugowaard is niet ver bij mij vandaan mooie verbetering !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Uiteraard. Weet alleen nog niet of ik het zelf ga doen of laat doen. Zo moeilijkt lijkt het me niet.

Nicole

@Dennis: Lijkt goed! !-!
Ik heb eventueel nog een wintersetje, de prijs is altijd bespreekbaar :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Fubar (Marcel)

#82
Citaat van: Rodney op 25 september 2012, 19:38:41
had je wel even om een koffie kunnen komen dennis ! heerhugowaard is niet ver bij mij vandaan mooie verbetering !-!

Ja, je had wel ff langs de zaak in HHW gekunt, voor een bakkie of iets sterkers (espresso :D)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Citaat van: Dennis Postma op 25 september 2012, 20:14:08
Uiteraard. Weet alleen nog niet of ik het zelf ga doen of laat doen. Zo moeilijkt lijkt het me niet.

Weet nog een adresje waar ze de velgen voor €100 compleet overspuiten. (mat zwart bijv.)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 25 september 2012, 20:14:08
Uiteraard. Weet alleen nog niet of ik het zelf ga doen of laat doen. Zo moeilijkt lijkt het me niet.

Heb nog een setje 17" ich liggen die je tijdelijk kunt lenen, dan is het alleen even de bandjes over zetten en weer verder rijden en kun jij je velgen rustig laten opknappen v.h. winter ;)


Roy (Coup a One)



Roy (Coup a One)

Citaat van: Roy (Coup a One) op 24 september 2012, 21:16:29
Mijn vriendin heeft iets mee gekregen, en het via marktplaats gekocht Y een orginele megane autohoes en "daar ben ik natuurlijk wel blij mee" voor de winter Y !-!

http://link.marktplaats.nl/596081752

8)7 Leuke autohoes, zit vogelpoep op "en niet echt geschikt v.d. winter" (stof in plaats van polyester) of is daar nog iets aan te doen zodat ik hem wel in de winter kan gaan gebruiken :?

Renegade (Mark)

Een nieuwe achteras met dank aan Davy van D. Hoogmans autos :grin: foto's volgen morgen !

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev