Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 53

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 16:26:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Gewoon schroefset eronder dan kom je die oprit nog wel op hoor ;)  (en anders heb onder op je buimbper misschien wat krassen, maar dan ligt iig zo laag dat niemand dat ziet :D :D)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)


Edwin Postma

Klagen bij de gemeente.
Kan mijn garage niet een in. 8)7
Truckertje

Koentje

Afgelopen zaterdag ff 2uurtjes bezig geweest om mistlampen en chrome randje te monteren.
Maakt de auto wel meer af vind ik.

Edwin Postma

Truckertje



therion

Citaat van: edje op  3 oktober 2012, 16:01:58
Klagen bij de gemeente.
Kan mijn garage niet een in. 8)7

Heb ik gedaan... en dit is het resultaat, meer konden ze er niet van maken.  Ze hebben zelfs de bolling van de straat aan mijn kant van de weg nog iets aangepast.
Voor de aanpassing kon ik dus ècht mijn garage niet in (ook niet met een 'normale' auto)  8)7   

Was wel een heel gedoe hoor (inmiddels zo'n 10 jaar geleden), koop je een nieuwbouw-huis, kan je niet eens je garage in. Heeft bijna een jaar geduurt voordat ze het kwamen aanpassen.  l-
Renault Megane RS 265 cup

Renegade (Mark)

Vandaag mooi weer dus, auto poetsen ! En ik kon het niet laten, de stickers zitten erop:



Werd alleen een beetje errug snel donker dus ik heb geen foto's van de wagen zelf kunnen maken :neen:

Roy (Coup a One)

Therion ziet er F1 sneller en beter uit !-! "zandzakken doet ook wel zakken" ;)

Koen ziet er goed uit maar wanneer krijgen we een andere TVZender te zien, ben Nederland 1 zo zat :) (gezien je kenteken en achterruit) :q

Koentje

Roy, ik Weet Het. Niet. Móet bij mijn antenne nog afstellen. :q

therion

Tnx Roy, ja inderdaad, en dan elke keer eerst die zandzakken uitladen voordat ik mijn garage in wil...   :D
Renault Megane RS 265 cup

Roadkill (Michiel)

Kan je misschien beter een grote watertank inbouwen, makkelijker vullen en legen :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark


Renegade (Mark)

#149
Zoals al in het klets maar raak topic staat, gisteren wat ik dacht de achterschokdempers lek gereden. Vandaag het setje v-maxx dempers binnen gekregen van Rick dus maar gelijk even monteren.

Bij het loshalen van linksachter schrok ik me toch wel ff helemaal rot :x


Niet lek maar gewoon doormidden dus :x gelukkig is dit niet ver van huis gebeurt en niet op de snelweg, dat had wel wat slechter kunnen aflopen :x

En de nieuwe dempertjes,


Ik moet zeggen, ben nauwelijks een half uur bezig geweest ! Het enige prutswerk was met de wagen op de grond om de schokdempers aan te trekken (ivm de rubbers die zich in de goede positie moeten zetten).

Even ook nog een vraagje erbij: is het normaal dat ik met een niet zo heel erg schokkende (in mijn ogen) maar een veerweg over heb van nog geen 3cm ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev