Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 53

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 16:26:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark

#1
Ik heb gisteren een compo setje, versterker en subwoofer overgenomen van een collega !-!

en in de deuren zitten nu mtx speaker van het compo setje :) (de kleine tweeters moet ik nog een keer monteren)


en de speakers die in de deuren zaten zijn naar achteren verhuist !-!
(ik moet nog een keer naar de sloop om een paar originele stekkers en speakers voor in het dashboard te scoren)

(en ja let maar niet op de troep die er achter in ligt :D)


En ik moet nog ff een keer de subwoofer aansluiten en de kabels trekken(bij de bouwmarkt hadden ze geen dikke 10mm kabels)

Roadkill (Michiel)

1 misschien makkelijk om je topics te bewerken ipv steeds een commentaar op je eigen commentaar te geven? enne horen die tweeters niet in je dashboard????? (op de plek waar jij dus speakers wil gaan bouwen..)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Ik had dus gekeken maar ik heb helemaal geen speakers in mijn dasboard zitten, alleen de stekkertjes zitter er in.
En achter ook dus daar zitten nu mijn deurspeakers ;)
Ik moet nog even kijken waar ik die tweeters van het composetje ga plaatsen, als het kan dan druk ik die achter een kapje van een speaker. In elk geval niet in het zicht !-!

Renegade (Mark)

Het mooiste geluid krijg je vind ik persoonlijk als je de tweeter aan de A-stijl maakt (evt. wat afzwakken als ze scherp klinken) en de rechter tweeter op het oor van de bestuurder gericht, de linker tweeter op het oor van de bijrijder !-!

Remy P

#5
quoten op een bericht waar je direct op reageerd is niet nodig.
Dat is inderdaad het mooiste ;) en dan speakers van achteren de hoge tonen deels eruit filteren, anders krijg je een overmaat aan hoge tonen. Klinkt te scherp en hoor je de bassen minder goed.

sijm138 (jesse)

@christian.
er zit inderdaad anti dreun materiaal in de kist.
dit zorgt ervoor dat hij een stuk massiefer word en naar mijn doen een stuk beter van gaat klinken.
en dat zeker als je een dichte kist heb.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Christian de Vriend

dat klopt,dat heb ik namelijk in mn voorspeakers zitten van mn audio installatie thuis
werkt als een trein,zo kan de woofer goed afzetten.

dit gaf bij mij het resultaat dat bij films,de woofer nietmaan hoeft te staan.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

sijm138 (jesse)

en op deze manier heb je het voordeel dat hij meer voelbaar word en je hem niet echt meer hoort.\
k heb er dan maar een sub in liggen van max 500 watt maar me buiten spiegels en zo gaan er zelfs van trillen,
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Dante

Vandaag de veerpootbrug van Edje overgenomen !-!
Die weer via Joey & Colin bij hem was gekomen... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Truckertje

Rohald

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Edwin Postma

Truckertje

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Vorige week Zaterdag heb ik de achterbanken verwijdert, scheelt een hoop ruimte en ik had E toch nooit in gebruik dus ik kon ze makkelijk missen.
Tevens heb ik 2 weken geleden een kortere antenne gemonteerd, ik vind het een aardige resultaat.

Binnenkort moet ik nog voor een achterveerpootbrug, eerst even m'n geldboompje laten groeien!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Heatzone (Mark)

Goed bezig Erwin! Volgende keer kunnen we dus nog sneller door de bochten?  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev