Advertenties


PECH ONDERWEG!

Gestart door xCoupex, 6 september 2012, 11:38:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xCoupex

Beste RMC leden/forummers,


Vanochtend met veel plezier weer mijn megane gestart om vervolgens op weg
te gaan naar mijn werk wat overgens 15 minuten rijden is.

Ik stond voor het stoplicht en ineens begn het te ratelen (rechtsonder de motorkap)
toen ik op trok begon het nog harder te ratelen en wist eigenlijk zo snel niet wat ik kon doen,
het was spits en iedereen reed achter me naast me en voor me. Toen ik de bocht wou draaien naar rechts gebeurden het. Ik dacht dat ik makkelijk kon sturen maar ineens hield me stuurbekrachtiging er mee op en moest me uiterst snelle reflex gebruiken om een extra ruk aan het stuur te geven. Toen heb ik een kijkje genomen onder de motorkap en ik zag het gelijk. De ''multi-riem?'' was helemaal uit zijn baan gegaan en hing er losjes bij. Toen zag ik een ronde schijf waar die band op zit zat maar met 1 boutje vast ipv 3, wtf? Multiriem is nog heel, alles is nog heel maar wel vaag dat die boutjes er ineens uit zijn! hij staat nu bij de garage die mij na 2 uur lang wachten hebben opgehaald.

Wat een pech wat een pech. . . .



Roadkill (Michiel)

hmm dus ff met 3 boutjes (met wat Locktite) die poelie weer vast zetten, dan je multireim er op en aanspannen.... (dan is het probleem dus weer opgelost)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Voor de zekerheid zou ik er als ik jou was een nieuwe multiriem op zetten met evt. een nieuwe spanrol. Je weet niet waar die multiriem is geweest onder het losschieten en als een klein scheurtje dalijk erger word kan hij knappen, als je dan al helemaal pech hebt krijg je brokstukken van je multiriem tussen de distributieriem en is het bidden dat je geen grote motorschade hebt !-!

Rick Santbergen

Ik heb onlangs hetzelfde probleem gehad, alleen tijdig ondekt.
Nadat ik het hoorde ratelen, ondekte ik losse schroefjes. Hij was er dus nog niet afgeschoten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev