Advertenties

Klets maar raak DEEL 188

Gestart door Dennis Postma, 4 september 2012, 20:49:25

Vorige topic - Volgende topic

Karin

@Stefan, netjes zo

@Michiel, voor je schoonzus gefeliciteerd dat ze er al snel weer een heeft gevonden. En voor jullie zelf, eigen schuld dikke bult haha. Maar ook daarmee gefeliciteerd en een Twingo is toch veel leuker dan een Kangoo?

Tedo

Mooie led-lampen, Stefan. Jij hebt van die ultrafelle, getuige de voorzijde van de ledlamp.
Ik had gewoon goedkope. Die Crystal Visions zijn ook erg wit, maar ik heb ook geen xenon:

Nicole

Jeetje.. wat ben ik blij dat ik niet (in de buurt) van Haren woon. Loopt daar compleet uit de hand.
Denk dat iedereen het wel mee gekregen heeft?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stony (Robert)

zit nu ff sbs6 te kijken maar inderdaad,, beetje de Ah plunderen enz enz.. complete chaos..
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

J to the H (Jeroen)

Ik ben blij dat ik er 25 km vanaf woon.
Ene kant vind ik het ontzettend lachwekkend wat er allemaal gebeurd en hoe het tot stand is gekomen.
Andere kant vind ik het door en door triest hoe er door sommige mensen zo'n puinhoop van gemaakt wordt.

Ja, ik geef de media de schuld van een groot deel van deze puinhoop.
Geen media, wel voldoende politie achter de hand, en er was niets gebeurd.

Stony (Robert)

denk toch indd ook dat de media alles lekker in het licht heeft gezet door alles groot op tv te laten zien ;) project x in haren bla bla en dan verbaast als er zoveel volk op af komt ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Christian de Vriend

facebook staat te open tegenwoordig,als je iets plaatst,en iemand reargeert,zien die vrienden dat bericht
ook,het is dan wel aan of uit te zetten,maar het is een heel gepuzzel.

facebook is zo groot,dat er mensen zelfmoord hebben gepleegd,omdat ze zwart gemaakt werden
op,facebook.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Media heeft hierin een grote rol gespeelt inderdaad.
Er gaan allemaal geruchten rond, of het waar is weet ik niet.
Hopen dat alles snel tot rust komt.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

Traangas, knuppelen, rubberen kogels & hollow-points... In die volgorde. Wie niet horen wil, moet maar voelen daar in Haren.
Wat een stelletje randdebielen... :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Citaat van: Christian de Vriend op 21 september 2012, 23:06:22
facebook staat te open tegenwoordig,als je iets plaatst,en iemand reargeert,zien die vrienden dat bericht
ook,het is dan wel aan of uit te zetten,maar het is een heel gepuzzel.

facebook is zo groot,dat er mensen zelfmoord hebben gepleegd,omdat ze zwart gemaakt werden
op,facebook.

Beetje makkelijk het medium de schuld geven.
Volgens mij zijn het nog altijd mensen die dit elkaar aandoen.

Karin

@Rick is ook wel zo maar door de media wordt het wel meer verspreid en ook veel groter gemaakt dan dat het had geweest als het niet was gebeurd.

Roadkill (Michiel)

o-) o-)

Ik zeg maar ff niks over schapen enz enz.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Citaat van: Rick Santbergen op 22 september 2012, 09:46:29
Beetje makkelijk het medium de schuld geven.
Volgens mij zijn het nog altijd mensen die dit elkaar aandoen.

wellicht,ze makken het wel makelijk om dit te doen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Het zijn ook zeker de mensen die daar een chaos maken, maar ik had het bijv niet geweten als de nos er niks over gezegt had ;)
als de media zijn kaken op elkaar gehouden had was dit na mijn mening nooit zover gekomen.
De media gaf er zoveel aandacht aan, ze vertelde nog net niet ga der even heen om te kijken, dit is leuk :P

Edwin Postma

Citaat van: Stony (Robert) op 21 september 2012, 22:50:38
zit nu ff sbs6 te kijken maar inderdaad,, beetje de Ah plunderen enz enz.. complete chaos..
klopt. normaal krijgen ze savonds pas hun levering. vanmorgen om 5uur zijn  er 2 extra vrachtwagens heen gegaan om weer aan te vullen.
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev